העימות נמשך

ארדואן לנתניהו: "אתה חלש ומוזר, תתאפס"

חילופי המתקפות בין רוה"מ הישראלי לנשיא הטורקי: רג'פ טאיפ ארדואן הגיב לנתניהו שתקף אותו הבוקר ואמר: "אתה מאוד חלש ומאוד מוזר. ראשית כל, תתאפס על עצמך" (בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ארדואן ונתניהו (צילום: הדס פרוש - פלאש 90 ושאטרסטוק)

נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן תוקף הערב (ראשון) את ראש הממשלה בנימין נתניהו בשל דבריו נגד טורקיה ואומר כי נתניהו לא מאופס. העימות החל בשל דבריו הקשים של ארדואן נגד ישראל בהתנהלות סביב הפגנות השיבה בסוף השבוע, ארדואן התבטא כי מותם של 16 פלסטינים, רובם מחבלים, היה טבח.

בנאום שנשא בעיר אדנה תקף ארדון: ".נתניהו, אתה כובש ובו-זמנית גם טרוריסט. נתניהו אמר שחיילינו רודפים אחר חסרי אונים בעפרין. נתניהו, אתה מאוד חלש ומאוד מוזר. ראשית כל, תתאפס על עצמך. טורקיה מתמודדת מול טרוריסטים, אתה לא. ישראל היא מדינת הטרור".

כזכור, הבוקר, תקף נתניהו את ארדואן ואמר: "הצבא המוסרי בעולם לא יקבל הטפות מוסר ממי שבמשך שנים מפציץ אוכלוסיה אזרחית ללא אבחנה. כנראה שכך מציינים באנקרה את ה-1 באפריל".

אמש התייחס הנשיא הטורקי למדיניות ישראל נגד הפגנות השיבה ברצועת עזה ואמר: "האם שמעתם על ביקורת ראויה לציון נגד הטבח שביצעה ישראל אתמול בעזה מצד אלה המבקרים את הפעולות שלנו בעפרין?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר