חול המועד פסח: היכן מטיילים היום? קבלו טיפ שלנו

הגיע חול המועד ועדיין לא החלטתם לאן ללכת? מחפשים בילוי לכל המשפחה אבל עם ערך מוסף? ומה עם לחסוך כסף? אתרי המורשת ברחבי הארץ מחכים רק לכם. הפעם בחרנו לכם משהו מיוחד (תיירות, שיווקי)

מערות בבית שערים. (צילום: Hanay, רשיון CC BY-SA 3.0 ויקיפדיה)

בדרך לצפון? כנראה שלא סתם, גם אתם כמו המוני בתי ישראל משוועים לנופי הארץ, לאוויר הצח, לבקר בכנרת, וליהנות מטיול משפחתי כמו שצריך.

אם אתם מחפשים פעילויות ואטרקציות למשפחה, עם חוויה ערכית וחינוכית, אתרי המורשת ברחבי הארץ מחכים לכם. אם אתם כבר על הדרך, אל תפספסו ממגוון האפשרויות ברחבי הארץ ועל הדרך להביא לילדים גם טיול יהודי, עם מורשת, שהם לא ישכחו הרבה זמן...

גן לאומי בית שערים

מה קורה שם? העיר היהודית הקדומה מתעוררת לחיים עם סיורים מודרכים, מופע מוזיקלי, סדנאות, פעילויות ועוד ועוד.

יום שלישי חול המועד: בין השעות 10:00-17:00 תוכלו לבקר בבית שערים לאטרקציות ייחודיות: בשעה 13:00 סיפור לילדים "איתמר פוגש ארנב" של הסופר דוד גרוסמן על-ידי גבי הדר, בשעה 16:00 מופע מוזיקלי לכל המשפחה על מחצלות על הדשא.

סיורים: בכל שעה עגולה יוצאים סיורים מודרכים במערות הקלסיות של בית שערים, ובהרשמה מראש גם סיורים ל"מערות המנורה" מהן מערות המנורה? בגן הלאומי בית שערים נמצאו תחריטים קדומים של סמלים יהודים רבים ובהם מנורת שבעת הקנים של בית המקדש. המערות מעוטרות בתבליטים וכתובות המספרים את סיפורו של העם היהודי וסיפור המנורה בארץ ישראל מלפני 1800 שנה.

לא לשכוח: לקראת הסיורים להצטייד בכובע, מים, נעלי הליכה ופנס. הסיורים מתאימים לגילאי 7 ומעלה.

למה בית שערים? בחול המועד תוכלו לקבל חוויה עם ערך מוסף של מורשת יהודית והיסטורית דרך ביקור בעיר הקדומה. בעיר נמצאו ממצאים חשובים שנותרו עד לימים אלו: בית כנסת, בית בד, 30 מערכות קבורה תת קרקעיות, כתובות וסמלים יהודים עתיקים ועוד. דרך אטרקטיבית להכיר את ההיסטוריה של ימי בית שני, המשנה והתלמוד ומקום מגוריו, וכנראה קבורתו, של רבי יהודה הנשיא

רגע, כמה עולה? כלל הפעילויות והאטרקציות ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר. עצירה חוויתית בדרך לגיבוש משפחתי בצפון.

לפרטים נוספים והרשמה לפעילויות בבית שערים לחצו כאן | לאתרי מורשת נוספים ברחבי הארץ לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר