הזדמנות אחרונה

עוד לא עליתם לירושלים? פסח אקסטרים בעיר העתיקה

יום אחרון לחול המועד, והחופש עוד רגע מאחורינו...אם עוד לא עליתם לירושלים, הגיע הזמן שלכם לנצל את מזג האוויר האביבי בשלל פעילויות ואטרקציות למשפחה בעיר העתיקה. כל הפרטים (תיירות, שיווקי)

פסח בירושלים בעיר העתיקה. (צילום: יחצ)

מגוון אתרי מורשת ברחבי הארץ פותחים את שעריהם בחול המועד פסח ומציעים חוויה מהנה וערכית לכל המשפחה.

אם החופש עוד רגע נגמר לכם, אין כמו ירושלים והעיר העתיקה בשביל לסיים את חול המועד כמו שצריך. גם טיול, גם כייף, וגם התחברות להיסטוריה הכי יהודית שלנו בדרך אטרקטיבית ומהנה.

פסח אקסטרים בעיר העתיקה

מה קורה שם? היום, רביעי, זו ההזדמנות האחרונה שלכם לנצל את העיר העתיקה והפעילויות המיוחדות לחול המועד פסח. הפעם: טרקים וסיורים מאתגרים אל תוך נבכי ההיסטוריה.

מתי אפשר לבוא? בין השעות 9:00-17:00

הטרק העצמאי "מעל" טיילת החומות: סיור אתגרי עצמאי לכל המשפחה. תצפית מרהיבה מהטיילת על העיר העתיקה והחדשה. מומלץ להצטייד באפליקציה החינמית "סיורים קוליים בירושלים". 10 ש"ח בלבד! לרכישה בקופות טיילת החומות

הטרק העצמאי "מתחת" מערת צדקיהו: סיור עצמאי במערת החציבה הגדולה בישראל, כולל מעין דמעות צדקיהו: מערת המסתורין והאגדות של ירושלים המסתתרת מתחת לחומת העיר ממנה כנראה נחצבו האבנים לבניין ירושלים ובית המקדש. הצצה אל ימים עתיקים ובנאים סודיים. 10 ש"ח בלבד! לרכישה בקופת מערת צדקיהו.

טרק אקסטרים סולמות וחבלים: תצפית מרהיבה מהטיילת הדרומית וגלישה במורד החומה בסנפלינג באזור שער ציון. 20 ש"ח בלבד! מגיל 9 ומעלה.

לפרטים נוספים על פסח אקסטרים בעיר העתיקה לחצו כאן | לאתרי מורשת נוספים ברחבי הארץ לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר