נתלו באוויר

זוג מבוגרים עפו עם הרכב לתוך הגינה • צפו

לוחמי האש חילצו זוג מבוגרים שאיבדו שליטה על רכבם, התנגשו בחומה של בית, ונלכדו בתוך הרכב שהתנדנד בגובה מעל הגינה, ובכל רגע, היה עלול ליפול • צפו בחילוץ (חדשות)

(צילום: דוברות כב”ה מחוז י-ם)

שלושה צוותי כיבוי חילוץ והצלה מכבאות והצלה ירושלים, פעלו לפני זמן קצר (רביעי) בתאונת דרכים עצמית בשכונת רמות.

לוחמי האש בפיקודו של רב רשף אלי אדרי, חילצו זוג מבוגרים שאיבדו שליטה על רכבם, התנגשו בחומה של בית, ונלכדו בתוך הרכב כשהרכב מתנדנד בגובה מעל הגינה, ובכל רגע, היה עלול ליפול מהחומה אל הגינה ולגרום לפציעה קשה של הזוג המבוגר.

צוותי החילוץ וההצלה של כב"ה ירושלים, עיגנו את הרכב כדי למנוע את נפילתו, חילצו את הזוג המבוגר מהרכב והעבירו אותם לטיפול רפואי של אנשי הרפואה ששהו במקום.

הודות לפעילות המהירה והמקצועית של לוחמי האש, חולצו הלכודים כשהם במצב קל וללא פגיעות קשות.

רשף מוטי מלמד קצין כבאות והצלה שפעל בתאונה סיפר כי "הוזנקנו לתאונת דרכים ברחוב אבן שמואל שבשכונת רמות, בעקבות דיווח על תאונה עם לכודים. כשהגענו למקום, ראינו זוג מבוגרים, לכוד בתוך רכב שמתנדנד מעל חומה בגובה של כמה מטרים, לאחר שהם התנגשו עם רכב בחומה של גינה בבניין במקום.

"ביצענו חילוץ מהיר אך זהיר, מכיוון שכל תנועה קלה יכולה הייתה לגרום להתהפכות הרכב אל תוך הגינה ולפציעה קשה מאוד של הזוג המבוגר. לאחר עיגון הרכב והחילוץ של זוג הקשישים מתוך הרכב, פינינו אותם לידי אנשי הרפואה במקום כשהם במצב קל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר