בהפגנה בבר אילן

המכת"זית פעלה - שברה חלון חנות והזיקה

המשטרה פעלה כנגד המפגינים החרדים ברחוב בר אילן, תוך שהיא מפעילה את המכתזית בעוצמה רבה ושברה חלון ראווה של חנות בלונים בפינת רחוב דוד וגרמה לה נזק רב (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
החנות עם השמשה המנופצת (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מכת"זית המשטרה גרמה לנזק רב לחנות לממכר בלונים בפינת הרחובות בר אילן ודוד. חלון הראווה של החנות נופץ על ידי הזרם העז והחנות הוצפה כשהסחורה אף היא סופגת מנה הגונה של נוזלים סרוחים.

פעילות המשטרה במקום הייתה לאחר התחדשות ההפגנות בירושלים בצמתים מרכזיים ובבית שמש בשל החלטת בית המשפט היום בצהריים לאשר את נתיחת התינוק בן החודש שטבע לפני יומיים בבריכת הג'קוזי בבית המלון שם שהו הוריו.

מהמשטרה נמסר כי כמה מאות חרדים מפרים את הסדר ב 2 מוקדים: צומת יהודה הנשיא - נהר הירדן בבית שמש ובבר אילן - צפניה - הציר נחסם לתנועה ע"י המפגינים.

במהלך ההפגנות שנערכו היום בירושלים עצרה המשטרה עד כה 4 חשודים בגין הפרת הסדר הציבורי, חסימת כבישים ותקיפת שוטרים. 4 מבין החשודים שנעצרו אמש, שוחררו לאחר שקיבלו קנסות בגין חסימת הכביש והפרעה לתנועה.

זו לא הפעם הראשונה שאזרחים תמימים סובלים מנחת זרוע המשטרה על לא עוול בכפם, גם אתמול הותזו מי הבואש לתוך בתיהם של תושבים תמימים שכל חטאם הוא מגוריהם ליד אזור ההפגנות בבר אילן. התושבים זעמו ופנו לקצין המשטרה שהורה להם להגיש תלונה כדי שהנושא יטופל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר