לאחר שבוע היעדרות

הילד אליאור בן ה-8 אותר ואביו נעצר במקום

בתום פעילות מודיעין מאומצת של משטרת ישראל, אותר הנעדר אליאור אליהו בן ה- 8 ונעצר אביו. השנים נמצאו ברכבם והאב נעצר לאחר מרדף משטרתי אחריו (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

היחידה המרכזית של מחוז חוף עצרה הערב (רביעי) בחדרה, בתום חקירה סמויה ומאומצת, את אמיל אליהו - אביו של אליאור אליהו בן ה-8, שנעדר כאמור מיום חמישי. בתום מעקב תוך כדי תנועה, נעצר האב כשבנו עמו ברכב. השניים בדרכם בליווי בלשי היחידה למשרדי הימ"ר במחוז חוף.

מהמשטרה נמסר כי משטרת ישראל הפעילה את מיטב האמצעים והמשאבים העומדים לרשותה, במישור המודיעיני, החקירתי והטכנולוגי, על מנת לאתר את הילד מהר ככל האפשר ולהשיבו בריא ושלם. במקביל פרסם אביו של הילד סרטון בו נראה הילד מצהיר כי הוא זה שהחליט לברוח מהבית ולא בפעם הראשונה כי נמאס לו לחיות עם אמו "עם אבא זה לב פתוח עם אמא זה לב סגור היא כל הזמן מענישה וצועקת עליי".

מדובר בחקירה אינטנסיבית שניהלה היחידה המרכזית במחוז חוף, סביב השעון ב- 72 השעות האחרונות, במסגרתה בוצעו מאות פעולות חקירה לשם איתור הילד ומעצר כלל המעורבים.

הערב נעצרו בתום חקירה סמויה , 3 חשודים, בהם אביו של הילד וכן שניים נוספים תושבי חדרה (חברים של האב) שעל פי החשד סייעו לו, בין השאר במסתור וכיו'.

בהתאם לצרכי החקירה והתפתחותה הערב, יוחלט מחר לגבי אלה שיובאו לדיון בבימ"ש השלום חיפה בבקשה להאריך את מעצרם. הדיון יתבצע בשעות הבוקר (בהתאם ללו"ז בית המשפט הפועל במתכונת ערב חג) .

במשטרה מציינים כי מעצר האב התאפשר בתום מעקב בו נצפה עם הילד ברכב , כאשר בעת הניסיון לעוצרו, פתח האב בנהיגה פרועה המסכנת את בטחון כלל משתמשי הדרך (כולל בנו שכאמור היה עמו ברכב), עד למעצרו, לאחר מעקב לאורך מספר רב של רחובות בחדרה ומחוצה לה.

אמו של הנעדר וגורמי רווחה הוזמנו הערב למשרדי הימ"ר במטה מחוז חוף, לשם מסירת הבן לאמו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר