הרכב נחצה לשניים

תאונה קשה: הרוגים ופצועים קשה מפגיעת רכבת ברמלה

רכב שככל הנראה נכנס לשטח המסילה בין רמלה לנען נפגע מרכבת • שני נוסעים נהרגו ושניים נוספים נפצעו באורח קשה וקל • רכבת הוזנקה לפנות את הפצועים לבתי החולים (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: דוברת מד"א)

שני הרוגים, פצוע קשה ופצוע קל כתוצאה מפגיעת רכבת ברכב פרטי בסמוך לרמלה. מפרטים ראשונים עולה כי, ככל הנראה, הרכב הפרטי נכנס לשטח מסילות הרכבת במקום בו אין כביש חוצה.

מרכבת ישראל נמסר כי: "רכב אשר פרץ ככל הנראה לשטח מסילה שלא כחוק, בין רמלה לנען, באזור שאינו מפגש כביש-מסילה מוסדר, נפגע ככל הנראה מרכבת חולפת.

"אין נפגעים מבין נוסעי הרכבת. למקום הוזנקה גם רכבת נוספת במטרה לפנות את הנוסעים. בשל האירוע, ובהתאם להנחיות משטרת ישראל הקו בין לוד לבית שמש סגור לתנועת רכבות והרכבות תחלנה/תסיימנה את נסיעתן בתחנת לוד".

לוי יצחק אופן, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לשני נפגעים באורח קשה. תוך כדי הטיפול הרפואי הראשוני שהענקנו בזירה לפצועים פעלו צוותי הכיבוי לחילוץ שני גופות מחלק נוסף של הרכב שנחצה לשניים כתוצאה מפגיעת רכבת. כמו כן צוותי חוס"ן היחידה לסיוע נפשי של איחוד הצלה הגיעו לזירה להגיש סיוע לנוסעי הרכבת שראו את התאונה ולקו בחרדה".

מבית החולים אסף הרופא נמסר: "מתאונת הדרכים הקשה עם הרכבת סמוך לרמלה הגיע לחדר טראומה פצוע ראשון בן 30 במצב קשה מאוד עם קטיעת רגל".

דודי חדד, חובש מד"א, סיפר: "עליתי עם האופנוע על הפסים וראיתי במרחק של כק"מ מנקודת מפגש המסילה רכב מעוך ומפורק לגמרי לכוד מתחת לרכבת עם פצועים שלכודים בתוכו כשצוותים נוספים של מד"א מטפלים במקום. המשכתי ברכיבה עוד כק"מ עד למקום שבו התרחשה התאונה שם ראיתי סמוך לחלקים נוספים של הרכב שהיה מפורק לגמרי גבר כבן 30 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית וגבר נוסף שהתהלך בזירה.

"הענקנו לגבר ששכב טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותו במהירות בניידות טיפול נמרץ לבי"ח כשמצבו קשה."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר