הרוג ושישה פצועים בשריפה במגדל טראמפ

שריפה שפרצה במגדל המפורסם של הנשיא הביאה למותו של אחד מדיירי הבניין, טוד ברסנר בן ה-67 שהתגורר בקומה ה-50. שישה כבאים נפצעו במהלך כיבוי ופינוי הבניין (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
השריפה בבניין (צילום: מתוך טוויטר)

גבר בן 67 נספה ושישה כבאים נפגעו אמש (מוצאי שבת), בשריפה שפרצה במגדל טראמפ המפורסם בניו יורק. המשטרה זיהתה את ההרוג, טוד ברסנר, דייר בקומה ה-50 בגורד השחקים בבעלותו של הנשיא האמריקאי.

דוברת שירותי הכבאות בניו יורק, אנג'ליקה קונרי מסרה, כי ברסנר פונה לבית החולים במצב אנוש ובהמשך נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. השריפה פרצה בשעה 19:00 (שעון מקומי) במגדל שנישא לגובה 58 קומות, וצוותי הכיבוי השתלטו עליה כשעתיים לאחר מכן, כשכאמור שישה מהכבאים נפצעו אף הם במהלך הפינוי הסבוך.

נציב מחלקת הכבאות של העיר ניו יורק דניאל נייגרו שאנשיו טיפלו בשריפה מסר, כי בני משפחתו של הנשיא טראמפ, שחלקם מחזיקים בדירות פרטיות בבניין, לא נכחו במגדל בזמן האירוע וכי לא נשקפה לאף אחד מהם סכנה.

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, צייץ בטוויטר עם היוודע על השריפה, אמר כי המגדל "בנוי היטב" מה שמסביר את העובדה שהשריפה לא התפשטה וכובתה מהר יחסית למרות הסיבוך שבהגעה לקומות כאלה. הנשיא הודה לכבאים והכבאיות ש"עושים עבודה נהדרת", לדבריו.

גם בנו של הנשיא, אריק טראמפ, בירך את צוותי ההצלה עוד לפני שדווח על מותו של הדייר במגדל, ואמר כי "השוטרים והכבאים הם אנשים נפלאים".

זו לא השריפה הראשונה במגדל, גם לפני שלושה חודשים פרצה בו שריפה - הפעם כתוצאה מכשל טכני באחד ממגדלי הקירור על הגג. שני בני אדם נפצעו בתקרית, אך בשונה מהמקרה אמש, לא היו הרוגים באירוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר