צוקרברג מחק הודעות, ובקרוב נוכל גם אנו

בעקבות חשיפה כי עובדים מסוימים בפייסבוק יכולים למחוק הודעות ששלחו במסנג'ר, החליטה החברה שמתמודדת מול נטישת משתמשים רבים, לפתוח את האופציה לכולם (דיגיטל)

מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג (צילום: שאטרסטוק)
מה שקורה בתוך משרדי פייסבוק ממשיך להעסיק את העולם. בסוף השבוע התברר, כי לבכירי החברה ניתנה האפשרות למחוק לחלוטין הודעות שנשלחו ברשת החברתית. בעוד גולשים מן המניין לא נהנים מהפרווילגיה ואינם יכולים למחוק הודעות ששלחו מתיבות דואר של נמענים.
על פי הדיווחים, הודעות ישנות ששלח מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג לגולשים אחרים, נעלמו לחלוטין. מסמכים שהגיעו לאתר TechCrunch מגלים, כי הודעות ששלח המנכ"ל לגולשים ברשת נמחקו כליל, גם מחשבונותיהם של הנמענים. בעקבות החשיפה והמבוכה של הרשת החברתית הגדולה, הודיעה פייסבוק כי תהפוך את הכלי הזה לזמין בקרב כלל המשתמשים.
בתוך כך מנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, צפוי להגיע השבוע לקונגרס כדי להעיד על מדיניות מסירת המידע בחברה. לאור הטענות כי הפקירו ומכרו את המידע של משתמשים רבים.
סמנכ"לית התפעול של הרשת, שריל סנדברג, המשיכה בנסיונות של פייסבוק להתנצל על מדיניות מסירת המידע שלהם ובראיון ל־NBC ששודר ביום שישי הודתה כי הרשת ידעה כבר לפני שנתיים וחצי שחברת המידע קיימברידג' אנליטיקה עשתה שימוש לא ראוי במידע שנמסר לה. סנדברג סיפרה כי פייסבוק פנתה לחברה ודרשה שהמידע יימחק, אך לא וידאה שהדבר נעשה. סנדברג הבהירה כי חסימה מוחלטת של מידע אישי של משתמשי הרשת החברתית יחייב תשלום מצדם על השימוש ברשת, למרות שהסיכוי שפייסבוק תעשה זאת לאור התחרות הגדולה ברשתות החברתיות והעובדה שרבים נוטשים אותה לאחרונה, נמוכה עד לא קיימת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר