מצוקה בערב שבת וחג

תושבי מודיעין עילית מתלוננים: "אין זרימת מים בברזים"

תושבים רבים במודיעין עילית שטחו בפני 'כיכר השבת' את מצוקתם בשל תקלת מים קבועה בערבי שבתות וחגים ובמוצאי שבת. כעת, מבטיחים בעירייה כי הפתרון יימצא בתוך חודש ימים (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מודיעין עילית (צילום: יעקב לדרמן - פלאש 90)

מזה תקופה ארוכה שתושבים ברחובות רבים בעיר מודיעין עילית סובלים מזרימה איטית של מים בבתים - עד כדי הפסקות מים לגמרי, לעתים, בסופי שבוע. תושבים רבים פנו ל'כיכר השבת' והתלוננו על המצוקה הקשה ועוגמת הנפש אותה הם חווים פעם אחר פעם. לדברי התושבים, הרשויות מפנות אותם ממקום למקום ומאחד לשני כשפתרון של ממש - אין נמצא. ובעירייה מבטיחים ל'כיכר השבת' פתרון בטווח הקרוב.

מבדיקת 'כיכר השבת' עולה כי תושבים רבים המתגוררים בכל שכונות העיר, בעיקר אלו המתגוררים בקומות העליונות של הבניינים, סובלים לעיתים קרובות מזרם מים חלש מאוד עד כדי הפסקות ארוכות ללא מים כלל בזמני לחץ, בימי שישי, בערבי שבת וחג ובמוצאי שבתות.

בשיחה עם גורמי מקצוע בעירייה הם אומרים כי אם הבעיה היא בלחץ המים שמקבל הבניין מהעירייה ניתן לאגד את כל דיירי הבניין ולהתקין משאבות להגברת לחץ מים, ובכך לתת מענה לכלל הבניין. כאשר לרוב, המשאבה תותקן בחדר מיוחד לכך בבניין. אך אם הבעיה היא רק בקומה מסוימת, ניתן להקים משאבה רק לקומה.

תושבים מכמה קצוות בעיר מוחים על כך שהבעיה נמשכת מזה תקופה ארוכה והגיעה לשיאה בחג הפסח האחרון אז הפסקות המים התרחשו בתדירות גבוהה.

תושב ברכפלד המתגורר בקומה חמישית הגיב בזעם בשיחה עם 'כיכר השבת' ואמר כי "מה שקורה כאן זה פשוט זוועה. מאות תושבים מנותקים ממים כל כך הרבה זמן, ואין שום פתרון ריאלי".

מחזיק תיק איכות הסביבה בעירייה, סגן ראש העיר אבנר עמר, הגיב ל'כיכר השבת' כי "פנו אליי תושבים עם תלונות על הפסקת מים בעיקר בסופי שבוע. פניתי למהנדס העירייה שהבטיח כי כבר בסוף השבוע תצומצם התקלה".

עמר הוסיף כי "בשיחה עם המהנדס הוא הבטיח כי עד חודש ימים התקלה תסתיים לגמרי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר