מלון 'כינר-גליל' צועד קדימה

תנופת הפיתוח וההתחדשות של מלון 'כינר גליל' נמשכת: שכשוך מי הכינרת, האווירה הפסטורלית, המבנה והחדרים המפוארים, אוושת עצי האשל, יוצרים יחד את ההרמוניה המיוחדת של חווית האירוח במלון 'כינר גליל'. את פני הבאים בשבועות האחרונים למלון 'כינר גליל', מקדם לובי חדש ומפואר. הלובי עוצב בשפה חדשנית ומרשימה, כחלק המהפכה העיצובית שעובר מלון 'כינר גליל' בשנה האחרונה. הלובי משרה אווירה נינוחה ומותאמת לשהייה של האורחים במלון היוקרתי והמפואר 'כינר גליל'

(צילום: 'כינר גליל')

תנופת ההתחדשות של מלון 'כינר' לא פוסחת על אף חלק מחלקי המלון. לאחרונה עברו אגפי החדשים במלון שיפוץ נרחב. החדרים המחודשים והמפוארים, שדרגו בכמה רמות את חווית האירוח והנופש הייחודית ב-'כינר'.

המרחב הציבורי במלון, קיבל במלון 'פנים חדשות'. מסדרונות בית המלון זוכים לתשומת לב מיוחדת, במסגרתם שופצו המסדרונות ועוצבו מחדש בהתאמה לקו המודרני והחדשני השולט כיום במלון. תנופת הפיתות ורוח החדשנות לא עוצרת בין כותלי המלון, והיא נמשכת גם אל בריכת המלון, שגם היא פותחה ושוכללה ועומדת כיום בסטנדרטים הגבוהים של בית המלון.

השיפוץ במלון נעשה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ותוכנן על ידי מעצבים ואדריכלים מפורסמים , כחלק מתפיסת העולם של הנהלת 'כינר' לשדרג את חווית האירוח בבית המלון, לרמה הגבוהה ביותר.

השירות הייחודי של המלון, שהפך לסמל המסחרי של מלון 'כינר', ממשיך ללוות את אורחי המלון. האורחים זוכים ליחס אישי ושירות ברמה הגבוהה ביותר. הנהלת המלון מעניקה תשומת לב מיוחדת למילוי הדרישות המיוחדת של ציבור הנופשים הדתי והחרדי. כל זאת, תוך הקפדה על כללי הכשרות המחמירים שנהוגים במלון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר