באישון ליל

הפרובוקטור מתלונן: שרפו לי את האופנוע

לאחר שעשה פרובוקציות רבות ברחובות בני ברק נגד הדת וסמליה ולאחר שפרסם סרטון בו הוא מצית את זוג התפילין שלו מלין הפרובוקטור דניאל עמרם על הצתת האופנוע שלו (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דף הפייסבוק של דניאל עמרם)

הלילה (שלישי) שרף אלמוני את האופנוע של הפרובוקטור דניאל עמרם מתחת לביתו. עמרם התפרסם לאחרונה כמה פעמים עם פרובוקציות גסות במיוחד כאשר הצית זוג תפילין נעמד עם שלט תועבה מול בית כנסת והגיע עם חמץ במהלך חג הפסח לבני ברק כשהוא עושה הכל כדי להרגיז ולהתסיס את רחובות בני ברק.

"אז כשאתם כותבים טוקבק בפעם הבאה, או מפרסמים פוסט על מישהו שמביע דעה שמכעיסה אתכם, שהוא "אנטישמי",

תחשבו שוב, כי הנה המחיר להסתה שלכם", התבכיין עמרם בדף הפייסבוק שלו.

"הלילה בסביבות השעה 2:00 (ככל הנראה) הגיע לביתי אדם שהחליט לקחת את כל הטוקבקים שלכם צעד אחד עלוב נוראי ומביש, קדימה. והצית באש חיה את האופנוע שלי, וביחד עם זה את שאריות תחושת הביטחון שלי לחיות כאן בסביבה הפיזית שלי, ביחד עם זה את מקור הפרנסה היחיד שלי, ובעיקר הצית בידיו את שאריות הדמוקרטיה שנשארו כאן בשביל להביע דעה.", כתב הפרובוקטור.

כזכור, ביום הראשון של חול המועד פסח הגיע עמרם עם חבר נוסף לרחוב סוקולוב בבני ברק כשהם מצוידים עם לחמים ופיתות בתוך קרטון והציבו שלט שעליו נכתב: "אל תקבעו לנו מה לאכול" - והציעו חמץ לעוברים ולשבים.

בתוך מספר דקות, התקהלו במקום עשרות אנשים שקראו לעבר השניים קריאות מחאה והזעיקו את השיטור העירוני. צוות השיטור עיכבו לחקירה את השניים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר