תיעוד וידאו נדיר

מרן הרב שטיינמן הורה לר"מים: "צריך להתייחס לכל בחור"

במהלך כינוס מרביצי התורה של ארגון 'לב שומע' יוקרן תיעוד וידאו נדיר ממרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל בו הוא מדריך את המחנכים בישיבות להתייחס - גם לבחורים הטובים, וסיפר מעשה שהיה. צפו (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות 'לב שומע')

כנס מיוחד למרביצי התורה בעולם הישיבות ייערך היום (שלישי) על-ידי ארגון 'לב שומע' באולמי תמיר בירושלים, בנושא "רוממות של בן הישיבה".

בכנס יופיעו ראשי ישיבת פוניבז' הגאון רבי גרשון אדלשטיין והגאון רבי בערל פוברסקי, ראש ישיבת סלבודקה הגאון רבי דב לנדאו והמשגיח הגאון הצדיק רבי דן סגל.

כמו כן יוקרן במקום שו"ת מיוחד עם מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי בדרכי החינוך של בני הישיבות.

בפני מרביצי התורה יוקרנו תיעודי וידאו נדירים של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן זצ"ל, ובהם שורת הנחיות שהעניק בשנים עברו, למחנכים וראשי הישיבות על דרכי החינוך וההנהגה הראויים כלפי התלמידים.

באחד התיעודים, המתפרסם לראשונה ב"כיכר השבת", נראה מרן הרב שטיינמן תוהה אם יש כאלה בחורים "שלא יודעים שיש כזה ארגון לב שומע?", ולאחר מכן הוא קובע: "כל אחד יודע שיש כזה דבר".

בהמשך, הוא מספר כי בחורים חושבים לעצמם שכל דבר שהמשגיחים מדברים בישיבות "זה לא נוגע לי, זה להוא, לפלוני" וציין כי זה "כמו כל הדברים שאדם חושב זה לא לי".

לאחר מכן הורה מרן הרב שטיינמן כי הר"מים והמשגיחים חייבים לפנות גם לבחורים שנראה שהם מסתדרים לבד ושהם בחורים טובים וסיפר, מעשה שהיה, בבחור טוב שלפתע החליט ללכת לצבא, וכשנשאל על כך, הסביר הבחור כי ראש הישיבה מעולם לא פנה אליו ולא התייחס אליו.

התוכניה המלאה של הכינוס:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר