כחודש אחרי

בת המרגל הרוסי שהורעלה שוחררה מבית החולים

כחודש לאחר שהורעלה באמצעות גז עצבים מסוכן שהוכנס לרכב יחד עם אביה, מרגל רוסי לשעבר בשם סרגיי סקריפל, שוחררה יוליה סקריפל מבית החולים בבריטניה (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
יוליה עם אביה סרגיי סקריפל (צילום: מתוך פייסבוק)

יוליה סקריפל, בתו של המרגל הרוסי סרגיי סקריפל שהורעלה יחד עם אביה לפני חודש בעיר סולסברי שבבריטניה והייתה במצב קשה מאז, שוחררה מבית החולים. כך דווח ברשת סקיי ניוז הבריטית. טרם התקבלה תגובה רשמית בעניין מבית החולים שבו טופלה. אביה עדיין מאושפז בבית החולים.

כזכור, השניים נחשפו ככל הנראה לגז העצבים 'נוביצ'וק'. מהפרטים שנאספו ונבדקו עד כה מעריכים גורמי החקירה הבריטים, כי הגז הרעיל הוחדר למערכת האוורור ברכבו של סקריפל כשהבריטים מאשימים את הרוסים בניסיון לחסלו.

סרגיי ויוליה, דקות לפני ההרעלה (מצלמת אבטחה)

רשת ABC האמריקנית דיווחה, כי נראה כי גז העצבים הוכנס בצורת אבקה למכונית הב.מ.וו של המרגל שבגד, ולא כפי שחשבו תחילה שהוא הושתל במזוודה של הבת יוליה, שהגיעה ממוסקבה לבקר את אביה.

"מדובר בחומר מתקופת המלחמה הקרה שהרוסים הכחישו את קיומו לאורך כל הדרך", מציין בכיר מודיעיני. "היה כאן ניסיון רצח שתוכנן בקפידה".

הרוסים עדיין מכחישים בתוקף כל קשר לעניין ובארה"ב ובמערב גירשו דיפלומטים רוסים רבים כמחאה על המעשה שנחשב כאקט מלחמתי על אדמת מדינה אחרת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר