ההוראה המפתיעה

מרן שר התורה: "תזמינו בשליחותי את ראשי הישיבות"

לקראת ועידת לב לאחים שתיערך היום בבני ברק בראשות מרן הגר"ח קנייבסקי, אימץ הגר"ח את הנהגת מרן הרב שטיינמן זצ"ל ושלח להזמין את ראשי הישיבות לכינוס - בשליחותו (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרן הגר"ח קנייבסקי (צילום: דוד זר)

"תזמינו בשליחותי את ראשי הישיבות לבוא ולהשתתף בזה", כך הורה מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי לקראת ועידת 'לב לאחים' שתיערך היום (שלישי) בראשותו.

עד לשנה האחרונה הוועידה נערכה בראשות מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, אך היום הוועידה שתיפח באולמי 'ארמונות חן' בבני ברק, תיערך בראשות מרן הגר"ח קנייבסקי.

לקראת הכינוס אימץ הגר"ח את הנהגת מרן הרב שטיינמן זצ"ל, כשהוא משגר את ראשי הארגון להזמין את ראשי הישיבות בשליחותו האישית.

"תזמינו בשליחותי את ראשי הישיבות לבוא ולהשתתף בזה", אמר מרן ושיגר את הגאון רבי ברוך שפירא, להיות שלוחו לנושא זה.

בשנת תשע"ו השתתף מרן ראש הישיבה זצ"ל בכינוס, בפעם האחרונה, כשאז מרן שר התורה המתין בחניון למעלה מ-40 דקות לבואו של מרן הרב שטיינמן, כשהוא מסרב להיכנס לפני כניסת מרן.

שיאו של הכינוס יהיה הערב בשעה 20:00 עם כניסתו של מרן הגר"ח קנייבסקי לאולם ותחילת מעמד מרנן ורבנן בו יישאו דברים גדולי ראשי הישיבות.

בנוסף, שורת הכרעות בהנהגה ובהלכה לכלל העוסקים במלאכת הקודש יובאו בשו"ת המיוחד עם הגאון רבי יצחק זילברשטיין, חבר 'המועצת', שליבן את עשרות השאלות עם גיסו מרן שר התורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר