בגלל טעות באיות

ראש העיר נכנס לישראל - למרות האיסור

השרים דרעי וארדן הודיעו כי לא יאפשרו את כניסתו לארץ של ראש עיריית דבלין, אלא שזמן קצר לאחר מכן התברר כי הוא כבר בארץ ושוהה ברמאללה - בגלל טעות באיות שמו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש העיר דבלין (צילום: מתוך ynet)

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי הודיע אתמול (שלישי) כי ימנע את כניסתו של ראש העיר דבלין מישל מק דונצ'ה, להיכנס לארץ ומכאן לראמאללה, וזאת בשל תמיכתו בחרמות על ישראל. גם השר לביטחון פנים גלעד ארדן הודיע שימנע את הכניסה.

דרעי כתב בעמוד הטוויטר: "ראש עיריית דבלין רצה להיכנס לישראל כדי להסית נגדנו. הוא לא ייכנס!". הדברים של ארדן ודרעי מגיעים יממה לאחר שדבלין הודיעה שתגרש את שגריר ישראל מתחומיה.

לדברי דרעי: "ראש עיריית דבלין פועל בכל דרך אפשרית נגד ישראל. הוא יזם גינויים נגדנו והוביל החלטה ב-9 באפריל לגרש את השגריר שלנו באירלנד. כעת הוא רוצה להיכנס לשטחי הרשות הפלסטינית כדי להמשיך להסית ולפגוע בישראל. הוריתי למנוע את כניסתו כדי לא לאפשר לו לפגוע במדינה. אמשיך להפעיל את סמכותי נגד כל מי שינסה לפגוע במדינת ישראל, כולל אנשי ציבור בכירים"

אלא שזמן קצר לאחר מכן דונ'צה הביך את כולם וצייץ כי הוא עבר את הגבולות והוא כבר ברמאללה. דונצ'ה כתב בטוויטר: "אני יכול לאשר שאני ברמאללה ונערך לקראת כינוס מחר".

במשרד ההגירה הבינו את המבוכה וטענו כי מדובר בתקלה שנבעה מטעות באיות שמו של ראש עיריית דבלין. היום יבדקו כיצד ניתן לגרשו.

שר הפנים, אריה דרעי, מינה הבוקר את מנכ"ל משרד הפנים, מרדכי כהן, לבדוק את הדרך שבה הצליח ראש עיריית דבלין להיכנס לארץ, למרות הצו שהוצא למנוע את כניסתו לארץ בעקבות פעילותו נגד ישראל.

"הבדיקה מחוייבת כדי למנוע תקלות כאלה בעתיד ולהפיק לקחים ממה שקרה", אמר השר דרעי. "בכל מקרה, עם יציאתו של ראש עיריית דבלין מהארץ ולאור פעילותו נגד ישראל, הוריתי למסור לו מכתב שבו ייאסר עליו להיכנס בעתיד לשטחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר