מצמרר

תינוקת בת כמה שבועות נמצאה בתוך הביוב

"יד ההשגחה סובבה שאצא לטיול דרך המקום בו הושלכה התינוקת", כך סיפרה האשה שבזכות נביחות הכלב שלה התגלתה התינוקת האומללה בתוך בור הביוב (חדשות בעולם)

התינוקת שניצלה (צילום: מתוך פייסבוק)

צ'רמיין קאווי (63), יצאה להליכת בוקר יחד עם הכלב שלה שלה בפורט אליזבת שבדרום אפריקה. תוך כדי הליכה, נעצר הכלב על יד פתח ביוב והחל לנבוח נביחות עזות. צ'רמיין התקרבה למקום, ובתחילה חשבה ששמעה קול של בעל חיים. אך כשהתקרבה יותר הבינה כי הקול הוא של תינוק קטן.

צ'רמיין שנדהמה פעלה ביעילות ומיד רצה לכביש הסמוך ועצרה נהג רכב שעבר במקום, וביחד אתו הצליחו השניים להסיר את מכסה הביוב. הנהג, קורני וילג'ן (60), השתחל במהירות לתוך פתח הניקוז ולצערו נתקל בקן של נמלים אדומות.

בראיון לאחר מכן סיפר וילג'ן "הרגשתי את הרגליים שלי בוערות. רציתי לברוח, אבל אז ראיתי משהו זז והבנתי שזו התינוקת. הרגשתי כמו הגיבור בסרטים שלא נעצר למרות הכאבים, ולבסוף הוצאתי את התינוקת", אמר והוסיף, "לא ידעתי האם התינוקת פצועה או לא, אבל היה לה מזל גדול בכך שהיא הונחה במעל הביוב ולא במורד איפה שאני עמדתי בתוך קן הנמלים האדומות. הבנתי שצריך לעטוף אותה ולטפל בה והעברתי אותה לצ'רמיין שהייתה למעלה".

צ'רמיין עצמה שהתפרסמה בכלי התקשורת כגיבורה, אמרה "אני לא יודעת מי יכול היה לעשות דבר כזה. אבל שמחתי כל כך שהצלחנו להציל את הפעוטה". השניים הזמינו את שירותי החירום שהגיעו במהירות למקום.

צ'רמיין סיפרה בראיון עמה כי היא מרגישה שיד ההשגחה סובבה אותה בכדי שתציל את התינוקת, "אני באמת מאמינה שהייתי אמורה למצוא את התינוקת הזאת על ידי אלוקים, כי בדרך כלל אני הולכת בדרך אחרת לטיול עם הכלבים שלי, אך הפעם החלטתי מסיבה לא ברורה לצעוד בדרך הזאת. אני לא יכולה שלא להרגיש שיש איזו תכלית בחיים של התינוקת הזו ולכן היא ניצלה", סיימה צ'רמיין בהתרגשות

התינוקת שהועברה לטיפול רפואי בבית החולים אובחנה כסובלת מקשיי נשימה חמורים ומהיפותרמיה, אך הצוות הרפואי שמטפל בה סבור כי סיכויי ההחלמה שלה גבוהים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר