אחרי תקיפת הבסיס

פוטין לישראל: "אל תפרו את האיזון בסוריה"

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הזהיר היום את ישראל מפעולות נוספות נגד סוריה לאחר הפצצת הבסיס הסורי - שמיוחסת על ידי הרוסים לישראל. "אל תפרו את האיזון בסוריה" (אקטואליה)

(צילום: קובי גדעון, לע"מ)

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הזהיר היום (רביעי) את ישראל מפעולות נוספות נגד סוריה לאחר הפצצת הבסיס הסורי - שמיוחסת על ידי הרוסים לישראל. בשיחה עם נתניהו, הפציר פוטין בישראל שלא להפר את האיזון בסוריה ולאיים על ביטחונה באמצעות פעילות תוקפנית נוספת.

בימים האחרונים העבירה רוסיה שורת מסרים תקיפים בעקבות ההפצצה שמיוחסת לישראל ובה נהרגו לפחות 14 בני אדם. "הבענו את עמדתנו בפני ישראל" אמר דובר הקרמלין, וציין כי רוסיה לא קיבלה התרעה לפני התקיפה שישראל לכאורה ביצעה.

מוקדם יותר היום פרסם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ציוץ לוחמני נגד רוסיה. "רוסיה, תתכונני, כי הם יגיעו – יפים, חדשים ו'חכמים'!" כתב טראמפ על הטילים האמריקנים.

במסר לרוסים כתב טראמפ: "אתם לא צריכים להיות שותפים של חיה שרוצחת בגז את אנשיה ונהנית מזה! היחסים עם רוסיה בשפל של כל הזמנים, כולל במלחמה הקרה".

מזכיר המדינה האמריקני ג'יימס מאטיס הודיע מוקדם יותר היום כי הצבא האמריקני ערוך ומוכן לתקיפה בסוריה. "אנחנו מוכנים לספק אופציות צבאיות אם הן הולמות, וכפי שהנשיא קבע. אנחנו עדיין בוחנים מודיעין - את שלנו ואת של בנות בריתנו. אנחנו עובדים על זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר