"חמאס אחראי לכל פעולת טרור"

צה"ל תקף בעזה; ירי מקלעים לעבר כלי טיס הפעיל אזעקה

חיל האוויר תקף הלילה יעד טרור של החמאס בצפון רצועת עזה, כתגובה להפעלת מטען נגד צה"ל. בתגובה, ירי מקלעים לעבר כלי טיס הפעיל אזעקות צבע אדום. צה"ל תקף את חוליית הירי (חדשות)

כוחות צה"ל בעוטף עזה (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)

צה"ל תקף הלילה (חמישי) יעד טרור של ארגון החמאס בצפון רצועת עזה, כתגובה להפעלת מטען החבלה נגד כוח צה"ל. בתגובה, ירי מקלעים הפעיל אזעקות צבע אדום ביישוב צפון עוטף עזה.

התקיפה בוצעה לאחר חצות הלילה באמצעות מטוסי קרב של חיל האוויר ומדובר מה"ל נמסר כי הוא בוצעה נגד "מטרת טרור במתחם צבאי השייכת לארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה".

עוד נמסר מדובר צה"ל כי "התקיפה בוצעה בתגובה למטען שהונח בחסות הפרות הסדר האלימות ברצועה, והופעל אתמול כנגד כלי הנדסי של צה"ל. צה"ל רואה בארגון הטרור חמאס אחראי לכל אירוע המתרחש ברצועה וממנה, ולא יאפשר לארגון הטרור להפוך את מרחב הגדר למרחב עימות".

זמן קצר לאחר מכן, לאחר השעה 01:30 בלילה, הופעלו שלוש אזעקות צבע אדום במועצות האזוריות שער הנגב ושדות נגב בצפון עוטף עזה.

האזעקות הופעלות כתוצאה מירי מקלעים של חוליית מחבלים לעבר כלי טיס. הירי, לא פגע בכלי הטיס ולא נרם נזק. צה"ל תקף את חוליית הירי באמצעות כלי טיס.

הבוקר, לאחר בדיקה התברר כי האזעקות הופעלו בעקבות ירי מנשק קל, זאת לאחר שחלק מהיריות זלגו לשטח אחד הישובים במועצה. אין נפגעים בנפש, יש נזק קל מאוד לאחד מבתי המגורים בישוב.

מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל רואה בארגון הטרור חמאס אחראי לכל פעולת טרור ברצועה וממנה, ויפעל באופן תקיף כנגד כל ניסיון לביצוע פיגועי טרור כנגד אזרחי ישראל או כוחות צה"ל הפועלים להגנתם".

הפלסטינים דיווחו כי פעיל בזרוע הצבאית של חמאס חוסל בתקיפה. הפעיל הוא חלק מחוליה "מוראביט" שאלו כוחות חמאס שמוצבים כהגנה לילית מפני תקיפה או חדירה ישראלית.

מטען החבלה שהתפוצץ אתמול הופעל נגד דחפור די-9 של צה"ל שעסק בפתיחת ציר שגרתית בגדר. מיד לאחר פיצוץ המטען, ירו טנקים של צה"ל לעבר שלוש עמדות תצפית בעזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר