טלז סטון • פרסום ראשון

מתווה 'דגל': אברהם רוזנטל יתמודד שוב, עם צעיר לצידו

חילוקי הדעות בצמרת 'דגל' באשר להמשך כהונתו של ראש המועצה המקומית טלז סטון, אברהם רוזנטל - לקראת פתרון. המתווה: יתמודד שוב אך עם צעיר לצידו • פרסום ראשון (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
רוזנטל מקלב את ברכת מרן הגר"ח קנייבסקי (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: חילוקי הדעות בצמרת 'דגל התורה' באשר להמשך כהונתו של ראש המועצה המקומית טלז סטון, אברהם רוזנטל - לקראת פתרון.

על פי המתווה שהוצע בקרב בכירי התנועה ומפורסם לראשונה ב'כיכר השבת', לרוזנטל, הנחשב לאחד מוותיקי התנועה, יוצמד צעיר דומיננטי אשר יהיה לו לעזר וסיוע מול צרכי התושבים, אך רוזנטל עצמו יישאר בתפקיד לקדנציה נוספת.

אחת הדמויות המדוברות הוא מוישי מילר, עוזרו של סגן ומ"מ ראש עיריית ירושלים יצחק פינדרוס, בו דובר כי יפרוש מתפקידו בירושלים לטובת תפקיד בכיר במועצת טלז סטון. מילר עצמו מכחיש ובסביבתו אומרים כי יעדיף להמשיך בתפקידו בירושלים.

בעת האחרונה הקים מילר המתגורר בטלז סטון את איגוד בני הישיבות ביישוב ואף סייע רבות לאברכים תושבי המקום בנושאי ארנונה. כך או כך, ב'דגל התורה' מעוניינים להשאיר את רוזנטל בתפקידו לקדנציה נוספת, זאת בצל חרושת השמועות על כך כי יסיים את דרכו הפוליטית בתום הקדנציה הנוכחית.

רוזנטל נחשב לאחת הדמויות המוכרות והוותיקות בשורותיה של 'דגל התורה' ובאם הדבר תלוי בו - הוא צפוי להתמודד לקדנציה נוספת. לדבריו, הניסיון והוותק שצבר בניהול המועצה מעניקים לו את הזכות להתמודדות נוספת.

לרוזנטל אין חיים קלים והוא סופג ביקורת קשה מבית. באופוזיציה יושב חבר המועצה החרדי דב בקשט, המייצג בעיקר משפחות מודרניות המאכלסות את טלז סטון בשנים האחרונות.

בקשט התמודד מול רוזנטל בבחירות 2013, ומתוך 1629 קולות זכה ל-455 קולות שהם שלושה מנדטים. יחד עם שני חברי המועצה מסיעתו יושב בקשט באופוזיציה ונערך להתמודדות נוספת בבחירות 2018.

רוזנטל עצמו מנהל קואליציה יציבה עם 6 מנדטים בהם זכה בבחירות האחרונות. לקראת הבחירות הבאות, נראה כי סיכוייו של בקשט לכבוש את ראשות המועצה לא מעטים, בשל ריבוי המשפחות שבאו להתגורר בעיר בשנים האחרונות ודורשים הנהגה אחרת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר