האיומים עולים שלב

איראן: " אם תתנו לנו תירוץ - נמחוק את תל אביב וחיפה"

לאחר איומיו של נתניהו בנאומו ל'יום השואה', יוצא עוזרו הבכיר של מנהיגה הרוחני של איראן, עלי שיראזי, ומאיים בבוטות: "אם תספקו לנו תירוץ - נמחק את ערי ישראל מהמפה" (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
עלי חמינאי, המנהיג הרוחני של איראן (צילום: SaMin SAmIN, GNU)

בכיר 'משמרות המהפכה' האיראניים, עלי שיראזי, אומר היום (חמישי) כי המשך האיומים של ישראל על איראן ייענה בצעדים תקיפים במיוחד מצד המעצמה האסלאמית.

לדבריו, "איראן איננה סוריה, וכדאי שישראל תפסיק להתייחס אליה כחלשה. יש לנו את היכולת להשמיד את ישראל, ואם תהיה סיבה כזו, אם תספקו לנו תירוץ - נמחק את תל אביב וחיפה מהמפה".

שיראזי הוא עוזרו של מנהיגה הרוחני של איראן, עלי חמינאי, ונחשב מקורב מאוד למנהיג המשמעותי של איראן.

דבריו באים כתגובה לאיומיו של נתניהו, בנאומו בטקס 'יום השואה' אמש, בו הוא אמר בין היתר: "נתקוף את כל מי שמאיים להשמידנו".

איומיו של נתניהו (צילום: מתוך הפייסבוק של ראש הממשלה)

בהתייחסות ספציפית לאיראן, אמר ראש הממשלה: "גם היום משטר קיצוני מאיים עלינו, מאיים על שלום העולם כולו - המשטר הזה מצהיר במפורש שבכוונותו להשמיד אותנו, את מדינת היהודים. יש מי שמשלה את עצמו, כפי שארע במינכן ב-1938, שההסכם עם המשטר האיראני יעצור את תוקפנותו. אבל לאורך ההיסטוריה ראינו שוב ושוב כיצד הסכמים עם משטרים כאלה לא היו שווים את הניייר שהם כתובים עליו. כך קרה גם עם הסכם הגרעין".

"אנו בולמים את התוקפנות באיבה, ואלו אינן מילים ריקות. אנו מגבים אותן במעשים. תקיפות מול תוקפנות, תקיפות בהגנה, בהרתעה ובהתקפה. יש לי מסר לאיראן: אל תבחנו אותנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר