מעקב 'כיכר השבת'

זייברט מצפצף על החוק וחונה באדום לבן

ראש עיריית בני ברק שוב מצפצף על החוק ונצפה חונה באדום לבן, זאת למרות שתושבים כולל בעלי תווי נכה, נקנסים כאשר הם חונים במקום כזה ואינם נצרכים לקביים (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
רכבו של זייברט חונה באדום לבן (צילום: באדיבות המצלם)

יומיים בלבד לאחר תחקיר 'כיכר השבת' על התנהלותו של ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט בכל הקשור למדיניות המחמירה של חלוקת הדוחות בעירו שוב נצפה רכבו של ראש העיר חונה באדום לבן על המדרכה ברחוב בארי בעיר בצורה גסה המונעת מתושבים לעבור בצורה סדירה.

בקרב תושבי העיר קיים מזה זמן רב זעם על ראש העיר והעירייה בעקבות המדיניות החדשה של חלוקת דוחות בהיקף אדיר לכל בעל רכב שעוצר למספר שניות את רכבו בצד הדרך ברחוב השומר בשל מצלמות שהותקנו לכל אורך הרחוב.
לולי התנהלותו המקוממת של ראש העיר הרי שאת חלוקת הדוחות הסיטונאית היה ניתן להסביר בניסיון להשליט סדר ברחובות העיר הצפופה. אלא שראש העיר בעצמו מפר פעם אחר פעם את החוק מה שמעורר סימני שאלה רבים בקרב התושבים האם כוונות העירייה בהתקנת המצלמות וחלוקת הדוחות מכוונה טובה או שמא מדובר בניסיון לכסות את גירעון העירייה.

רק השבוע נדחה ערעור של אדם הנושא על רכבו תג נכה שקיבל דו"ח לאחר שעצר את רכבו למספר שניות בצד הכביש ברחוב השומר, זאת בשל ההנחיה של ראש העיר לביטול דו"ח נכה, רק אם בסרטון נראה אדם יוצא בקביים, ומהסיבה הזו נדחה הערעור של בעל הרכב.

לאחר תחקיר 'כיכר השבת' התגובות ברשת סערו: "עזות הפנים של זייברט לא נורמלית. האיש חונה איך שהוא רוצה אבל נכים צריכים להיות קטועי ידיים ורגליים בשביל לא לקבל דו"ח". הגיב עיתונאי בכיר.

איש תקשורת נוסף הגיב: "מעניין אם כשזייברט חונה באדום לבן וטוען שזה בשביל לקחת את אבא שלו הזקן הוא יוצא עם קביים".

יצוין, כי חבר הכנסת אורי מקלב מ'דגל התורה' מבקש לעצור את מבול הדוחות של חנוך זייברט בהצעת חוק אותה יביא לאישור בקיץ הקרוב.

בהצעת חוק אותה יזם הוא מבקש להסדיר את הנושא. על פי הצעת החוק, לא יוכלו כלל הרשויות להציב מצלמות אלקטרוניות לאכיפת דוחות החניה אלא רק רשויות אשר הורשו הוסמכו לכך והצב המצלמות תתבצענה במקומות בהם לא ניתן לאכוף בצורה המקובלת כיום, בנוסף דורשת הצעת החוק עליה חתמו אף יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני ויו"ר ועדת הכלכלה ח"כ איתן כבל להציב שילוט בצורה בולטת לעין המזהיר מפני מצלמות אלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר