כשהוא נשנק בבכי

אביו של חיים אלתר: "כשמך היית, הכנסת לנו שמחת חיים"

לקול בכיות ההמון מובל בבני ברק למנוחות הבחור חיים אלתר בן ה-19 שנהרג בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 4. ההלוויה תעבור לירושלים שם ילווה אותו גם האדמו"ר מגור (חדשות חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בשעה זו נערכת הלווייתו של הבחור חיים אלתר ז"ל שנהרג הבוקר (שישי) בתאונה הקטלנית בכביש 4 בצומת מורשה בעת שהיה בדרכו חזרה מקבר רשב"י במירון. הלוויה יצאה מבית הוריו ברחוב רוזבסקי בבני ברק לשם התקבצו מאות מתושבי בני ברק לקהל חסידי גור לקול בכיות הגיעה המיטה ועין לא נותרה יבשה.

"חיים שעד אתמול הלך עם שמחת החיים התמידית שהיתה לו חייך להחמיא לכל אחד. לא גמר לסיים מסכתות ולשקוד על תלמדו עלה בסערה השמימה", אמר אחד מחבריו ל'כיכר השבת'.

את מסע ההספדים פתח אביו הרב יעקב יוסף אלתר אשר ננשק מבכי ואמר "חיים.... כשמך כן אתה... הכנסת לנו שמחת חיים הביתה.... כל החיים שלך היו רק שמחה והתעלות. זכינו והיית איתנו בין הזמנים שלם... כמה שמחנו איתך כמה אתה שמחת איתנו. ראינו את השקידה העצומה שלך את עבודת המידות".

לאחר מכן הספידו הרב מאיר פלקסר משגיח בישיבת 'חידושי הרים' אשר דיבר בשבחו. מסע ההלוויה צפוי להגיע לירושלים בשעה 14 אז גם יצטרף כ״ק מרן האדמור מגור אל המלווים ויצעד אחרי מיטת הבחור שנקטף בדמי ימיו.

אלתר היה חלק מקבוצת בחורים גדולה מישיבת 'מאור ישראל' שיצאו להתפלל לקראת תחילת זמן קיץ במירון. חלק מהבחורים שבו באוטובוס לבני ברק וחלק אחר הצטרפו לנהג החרדי שלקח אותם טרמפ בשעת ליל מאוחרת מאד.

כשהגיעו לצומת מורשה סטה הרכב מסיבה שאינה ברורה עדיין והתהפך על צידו לתוך התעלה. חמשה בחורים נוספים שחלקם לא היו חגורים עפו לפאתי הכביש ונפגעו בדרגות פציעה שונות.

הרכב ההפוך, צילום: איחוד הצלה

הבחור חיים אלתר בן ה-19 בנו של המחנך הרה״ח רבי יעקב יוסף אלתר מבני ברק נפצע אנוש כשהועף למרחק של עשרות מטרים ממקום התאונה ומותו נקבע בבית החולים שיבא בתל השומר. הבחור נחשב ממשפחה מיוחסת והינו נין של כ״ק מרן בעל האמרי אמת מגור זצ״ל.

שאר הבחורים שנפצעו מאושפזים בבתי החולים בדרגות פציעה שונות אחד מהם במצב קשה.

בניגוד לשמועות נכדו של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן שנסע אף הוא למירון עם חבריו, לא נפגע בתאונה שכן שב באוטובוס לבני ברק ורק עם הגיעו לביתו התברר כי הוא בריא ושלם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר