בשימוש השלטון

מצלמת מעקב סינית זיהתה מבוקש בין 60 אלף איש

סין היא אחת המדינות המובילות בתחום זיהוי פנים על ידי מצלמות מעקב חכמות. הערים הגדולות בסין מרושתות במיליוני מצלמות מעקב שכעת, מסתבר, יכולות גם לאתר מבוקשים (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בעזרת מצלמת אבטחה חכמה שהצליחה לזהות את פניו של אדם שהסתובב בין רבבות בני אדם, השלטונות בסין הצליחו ללכוד מבוקש בן 31. המקרה התרחש במהלך מופע מוזיקלי בעיר הסינית נאנצ'אנג לפני כשבוע וזכה לכותרות ברחבי העולם.

המבוקש שנעצר, מכונה "מר או", ונדרש לחקירה בגלל עבירות כלכליות בהן הוא חשוד. על פי הדיווחים מסין, החשוד נראה בהלם מוחלט לאחר מעצרו שהתאפשר בזכות זיהויו על ידי המצלמה החכמה.

סין היא אחת המדינות המובילות בתחום זיהוי פנים על ידי מצלמות מעקב חכמות. הערים הגדולות בסין מרושתות במיליוני מצלמות מעקב, כאשר על פי הדיווחים ברחבי סין כולה מותקנות כיום מעל 170 מיליון מצלמות מעקב, והתכנון הוא להציב עוד 400 מיליון מצלמות כאלו בשנים הקרובות.

עד כה השימוש הסיני בטכנולוגיית זיהוי הפנים במצלמות המעקב נחשב לנדיר, מה שעורר עניין סביב המעצר שהתבצע לפני כשבוע בנאנצ'אנג. עם זאת, יצויין כי לא מדובר בפעם הראשונה בה השלטונות בסין עושות שימוש בטכנולוגיה בכדי לבצע מעצרים. לפני כשנה נעצרו בעזרת הטכנולוגיה החדשנית עשרות בני אדם שנחשדו בהתפרעות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר