מתכון לקציצות בשר ושקדים טחונים עם ירוקי העונה

מתכננים את המנגל? רשת 'סולתם', המובילה בתחום כלי הבית והמטבח בישראל, מציעה מגוון מוצרים וכלי עזר לבישול מוצלח ואיכותי אשר יגוון את מסורת המנגל השנתית ויהפוך אותה לחוויה קלה להכנה. על הדרך קבלו גם מתכון מיוחד לקציצות בשר שישדרג כל מנגל (אוכל, שיווקי)

מתכון לקציצות. (צילום: יחצ)

השבוע ייצאו רבים לפארקים רחבי הידיים וינפנפו במרץ מעל מנגל רותח, על כן, רשת 'סולתם' יוצאת במבצעים מיוחדים על מגוון מוצרים איכותיים, אשר יאפשרו ל"מנפנפים" להכין בשר וירקות בבית במגוון וריאציות נוחות וקלות לניקוי, בלי להתלכלך מפחמים ועשן ולהביא אותם לפיקניק המשפחתי.

בין המוצרים המוצעים:

מחבת גריל, 28 ס"מ, סדרת מינרל סטון מחבת יציקה עם ציפוי Non Stick איכותי בגימור שייש, ללא Pfoa, קדמיום או עופרת. המחבת מיועדת לשימוש מופחת בשמן ומתאימה לכל סוגי הכיריים. למחבת ידיות ארגונומיות Soft touch, מבודדות חום, לנוחות בשימוש ובהעברה. המוצר הינו במבצע 50% הנחה.

מחבת גריל 28 ס"מ, סדרת Magma Black, מחבת יציקה עם ציפוי Non Stick איכותי בגימור שייש, בעלת ציפוי Food Safe Non-Stick אשר מונע הדבקות מזון לדפנות הסיר, ללא Pfoa, קדמיום או עופרת ומסייע לשמירה על הבריאות. הידית ארגונומית בגימור Soft-Touch מבודדת חום ובכך נוחה בשימוש ובהעברה. למחבת מגן להבה בין הידיות לגוף כלי הבישול, אשר מונע את התחממות הידית ומוסיף לבטיחות. המוצר הינו במבצע 30% הנחה.

פלנצ'ה 47*28 ס"מ, עם חבקי סיליקון, יציקה עם ציפוי Non Stick איכותי בגימור שייש, המונע הידבקות של מזון למשטח. משטח הפלנצ'ה עשוי מפסי צלייה לצריבה מושלמת של בשר, דג או ירקות. לפלנצ'ה פיזור חום אחיד ועל כן הינה חסכונית באנרגיה, ניתנת לבישול בתנור, ידיות הסיליקון נשלפות, מתאימה לכל סוגי הכיריים, כולל אינדוקציה. הפלנצ'ה קלה לניקוי באופן ידני וניתנת לניקוי גם במדיח הכלים. המוצר במחיר מבצע 129 ש"ח בלבד.

מחבת מלבנית כפולה, מתהפכת, 32*24 ס"מ, יציקת אלומיניום, מתאימה לאינדוקציה, מושלמת למגוון רב של בישולים. מחבת כפולה מלבנית להכנה מוצלחת של מגוון מאכלים

המחבת הכפולה מאפשרת הכנת מגוון מאכלים כגון סטייקים, עופות ודגים ניתן להשתמש בה כשתי מחבתות נפרדות או כמחבת אחת בעלת סגירה מגנטית חזקה לטיגון ללא ריח ולהפיכת המזון תוך כדי הכנתו. מתאימה לכל סוגי הכיריים גם לאינדוקציה.

בנוסף ברשת סולתם תוכלו למצוא מגוון של סכינים, מלקחיים וכלי עזר נוספים שיהפכו את חווית המנגל שלכם לקלה יותר ומהנה יותר.

מיטל רובין, מנהלת שיווק ברשת סולתם מוסרת כי:"אנו ממשיכים להפתיע את הציבור הישראלי גם לאחר 65 שנה של פעילות. בחג העצמאות הזה, אנו מקלים על ה"מנפנפים" ומציעים להם כלי בישול ועזר הנותנים פתרונות גם למי שנותר בבית ורוצה לקבל את תחושת "המנגל והנפנוף", והכל בהנחות מצוינות, אשר יעזרו להם בהכנת המנגל המסורתי והביתי ויספקו להם תוצאות טעימות באיכות בלתי מתפשרת."

ניתן להשיג את מגוון המוצרים של רשת 'סולתם' בסניפים בכל רחבי הארץ: חדרה, חיפה, יקנעם, נצרת עילית, קריית עתידים, נתניה, כפר סבא, בני ברק, בת ים, בילו, ראשל"צ, ת"א, אשדוד, אשקלון, באר שבע, קריית גת וירושלים. ניתן להשיג גם ברשת המשביר ובחנויות כלי הבית המובחרות ובאתר החברה: soltam.co.il.

ומה עם המתכון? קבלו:

קציצות בשר ושקדים טחונים עם ירוקי העונה

רכיבים ל-20 קציצות בשיתוף עם רשת סולתם:

2 ק"ג בשר עגל טחון
1 ביצה
1 כוס שקדים טחונים
2 כפות טחינה גולמית
2 כפות סילאן
2 שיני שום קלופות
חופן עשבי תיבול קצוצים – פטרוזיליה, נענע, כוסברה
מלח לפי הטעם
פלפל שחור גרוס לפי הטעם
שמן לטיגון

להגשה:
עליי תרד טורקי קרועים לפיסות
עליי קייל קרועים לפיסות
אפונת שלג
שפע עשבי תיבול
1/2 לימון טרי

אופן ההכנה:
1. במעבד מזון טוחנים את כל מרכיבי הקציצות לתערובת חלקה ואחידה.
2. בעזרת ידיים משומנות יוצרים קציצות עגולות.
3. במחבת גדולה מחממים שמן לטיגון ומטגנים את הקציצות על אש בינונית כ-3-4 דקות מכל צד עד שמשחימות.
4. מוציאים את הקציצות מן המחבת, מוסיפים למחבת מעט שמת זית ומעבירים פנימה עלי תרד טורקי, עליי קייל, אפונת שלג ועשבי תיבול. מקפיצים דקותיים, מוסיפים את הקציצות, סוחטים מעל מיץ לימון ומגישים מיד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר