האסון הטרגי בבקעה

תלמיד הישיבה שנפצע קשה בתאונה יפוצה ב-3 מיליון שקלים

בתאונה קשה שהתרחשה בכביש הבקעה, נהרג בחור ישיבה וחברו שנסע עמו ברכב - נפצע קשה והשתקם בהליך ארוך; לאחרונה הוא התבשר על ניצחונו בתביעת הפיצויים שהגיש (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
כביש הבקעה. ארכיון (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

לפני ארבע שנים, בתקופת 'בין הזמנים' של ניסן, נקלעו תלמידים מישיבה בירושלים לתאונת דרכים קשה בכביש הבקעה, כאשר רכבם התנגש ברכב פלסטיני. כתוצאה מכך, נהרג אחד הבחורים, בן ה-24.

חברו, שנפצע אז קשה ובמהלך השנים האלו השתקם מפציעתו, תבע את החברה בה היה מבוטח הרכב, ולאחרונה זכה בבית המשפט בפיצוי בסך כ-3 מיליון שקלים, בפשרה שהושגה בין חברת הביטוח לבין באי כוחו עורכי הדין ניצן וגיל הראל.

מכתב התביעה שהגיש לבית המשפט המחוזי בירושלים עולה תיאור התאונה, לפיו התובע ישב בכיסא ליד הנהג ברכב הוולוו עליו עלה כטרמפיסט, שלפתע התנגש חזיתית ברכב פלסטיני. כתוצאה מכך, הרכב בו נסע התהפך ועלה באש.

הבחור שנפצי, איבד את ההכרה ואושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית חולים הדסה עין כרם כשהוא סובל משברים במספר עצמות באגן, בירך ימין, בזרוע, בצוואר ובכף הרגל, כמו גם מקרע בטחול ובכבד.

לאחר חודש וחצי במהלכו הוא היה מורדם ומונשם, ועבר מספר ניתוחים, חזר הפצוע להכרתו והחל בתהליך שיקום יומיומי בבית החולים הדסה הר הצופים.

בא כוחו של התובע (באדיבות המצלם)

כאמור, עורכי הדין גיל ניצן הראל, העוסקים בנזקי גוף, ביקשו שבית המשפט יחייב את חברת הביטוח לפצות את התובע בגין כאב וסבל, הוצאות רפואיות, אובדן השתכרות וזכויות פנסיוניות, עזרת צד ג', אובדן השתכרות הוריו שסעדו אותו והתאמת הדירה בה התגורר.

חברת הביטוח מצידה ביקשה לדחות התביעה על הסף, בין היתר בטענה כי כושר השתכרותו לא נפגע וכי עליו למצות את זכויותיו בביטוח הלאומי.

בעקבות בקשת באי כוחו של תלמיד הישיבה לשעבר, שכיום הינו סטודנט למשפטים, מינה בית המשפט מספר מומחים, שקבעו לו נכות לצמיתות בשיעור של 60 אחוזים. עם קבלת חוות דעתם של המומחים, הגיעו שני הצדדים להסכם פשרה לפיו חברת הביטוח תשלם לתובע פיצוי של יותר משני מיליון ו-300 אלף שקלים. בנוסף לפיצוי בסך כ-700 אלף ש"ח שקיבל מהביטוח הלאומי בגין התאונה.

לאחרונה נתן שופט בית המשפט המחוזי בירושלים ארנון דראל נתן תוקף של פסק דין להסכם שהושג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר