לקראת הבחירות

חרדית תתמודד בפריימריז בסיעת 'ירושלמים'

בעוד כחודש ייערכו הפריימריז במפלגת "ירושלמים", לקראת הבחירות לרשויות המקומיות. על המקום ברשימהתתמודד פנינה פויפר, המגדירה עצמה כ"חרדית שמאלנית" (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
פנינה פויפר (צילום: חן גלילי)

בעוד כחודש ייערכו הפריימריז במפלגת "ירושלמים", מפלגה פלורליסטית דתית-חילונית המחזיקה כיום בשני מנדטים משלה ונציג נוסף שחבר לרשימה מטעם מפלגת 'העבודה' – איתי גוטלר.

בפריימריז צפויה להתמודד חרדית, פנינה פויפר, ירושלמית המגדירה עצמה כ"חרדית שמאלנית", החברה במפלגת 'העבודה'.

הסיעה מורכבת כיום מיו"ר הסיעה פלר חסון נחום, איתי גוטלר (העבודה) ויהודה גרינפלד במקום השלישי. פויפר מתמודדת על מקום בפריימריז של ירושלמים.

בשיחה עם "כיכר השבת" אמרה פויפר כי "בחרתי בסיעת 'ירושלמים' כביתי הפוליטי כי זו התנועה היחידה שמזוהה מעל הכל עם שוויון וחיים משותפים בכבוד בין כלל המגזרים בעיר. 'ירושלמים' היא בית למגוון אוכלוסיות והיא שואפת להרחיב את השורות עוד יותר כדי לכלול מגזרים נוספים. ב'ירושלמים' יש גברים ונשים מכל מיני מגזרים, כשהמכנה המשותף לכולנו בסיעה הוא הרצון לאחד ולא לפלג, למצוא את המשותף ולקדם נושאים שחשובים לכולנו".

פויפר מציינת כי היא רצה למועצת העיר כי "אני מאמינה שלציבור החרדי שחפץ בשילוב, ובפרט לנשים חרדיות, מגיע קול במועצת העיר ירושלים. הגיע הזמן שחרדיות וחרדים שעובדים ופועלים גם בחברה הכללית יוכלו להשפיע בזירה הפוליטית, ולקדם אינטרסים שחשובים לכולנו, כמו שיוויון הזדמנויות, חינוך איכותי ומתוקצב, וחיים משותפים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר