פרסום ראשון

טלז סטון: שלמה קרלנשטיין צפוי להחליף את אברהם רוזנטל

שלמה קרלנשטיין, מנהל ישיבת חברון ואיש אמונם של בכירי ועדת הרבנים של 'דגל' , צפוי להחליף את ראש מועצת 'קרית יערים - טלז סטון', אברהם רוזנטל • פרסום ראשון (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
קרלנשטיין מקבל את ברכת הגר"ח (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: שלמה קרלנשטיין, מנהל ישיבת חברון וישיבת 'תורת זאב', צפוי להחליף את ראש מועצת 'קרית יערים - טלז סטון', אברהם רוזנטל, בראשות המועצה, כך נודע ל"כיכר השבת".

קרלנשטיין נחשב לאיש אמונם של בכירי ועדת הרבנים של 'דגל התורה' בירושלים, בהם הגאון רבי ברוך סולובייצ'יק, ושמו עלה שוב ושוב כמי שעשוי להתברג בהנהגת התנועה הפוליטית בירושלים, אלא שכעת מסתמן כי קרלנשטיין יחליף דווקא את רוזנטל בתפקידו.

השבוע, פורסם לראשונה ב'כיכר השבת' על הרצון של בכירים ב'דגל התורה' להחליף את רוזנטל לאחר למעלה מ-20 שנה בראשות המועצה.

תחילה דובר כי רוזנטל יישאר בתפקידו ולצדו ישובץ עסקן צעיר שיסייע לו מול התושבים, אך כעת, בעצה אחת עם ועדת הרבנים של 'דגל התורה' בירושלים ובהינתן אור ירוק ממעונו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, הרי שהמלכת קרלנשטיין כראש המועצה החדש בטלז סטון יוצא לדרך.

אברהם רוזנטל הקשוב לרחשי התושבים צפוי לפרוש מרצונו מהתפקיד לאחר שצבר וותק רב ולהעביר את השרביט בהסכמה לכוח צעיר בהנהגת התנועה.

בעת האחרונה עלה המרא דאתרא, הגאון רבי אריה שולמן, למעונו של מרן הגר"ח קנייבסקי והעלה על שולחנו את הלבטים סביב החלפת ראש המועצה.

פרסום הכתבה ב'כיכר השבת' על הניסיון להשאיר את רוזנטל לקדנציה נוספת גרר תגובות נסערות בקרב אברכים רבים שרטנו בפני 'כיכר השבת' כי "רוזנטל איש יקר ורב פעלים אך הוא תרם את חלקו ליישוב וישנה תחושה כי הוא מיצה את תפקידו ועליו לפנות את המקום".

המינוי הצפוי של קרלנשטיין קיבל כאמור את אישורו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי. האדריכל שפעל מאחורי הקלעים לשיבוצו של קרלנשטיין בטלז סטון, הוא בנימין קרלנשטיין חתנו של המרא דאתרא ואח של המיועד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר