"חרדים זוכרים את החרד"קים"

לכבוד יום הזיכרון: קיצוניים שרפו בובת חייל חרדי על המנגל

סרטון חדש ומזעזע מופץ תחת הכותרת: "לכבוד יום הזיכרון, החרדים זוכרים את החרדקים שבגדו בעם היהודי ומכרו את נשמתם לשטן" ובו נראים קיצוניים שורפים בובת חייל חרדי על המנגל • צפו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

דווקא ביום הזיכרון בו עם ישראל זוכר ומתאבל על 23,645 חללי צה"ל ומערכות ישראל נרשמת עליית מדרגה חמורה במאבקים ובפרובוקציות של הקיצוניים נגד החיילים החרדים.

תחת הכותרת "לכבוד יום הזיכרון", מופץ סרטון חדש ברשת בו נראים קיצוניים שורפים ומעלים באש בובת חייל חרדי, על המנגל, תחת הכיתוב: "החרדים זוכרים את החרדקים שבגדו בעם היהודי ומכרו את נשמתם לשטן".

מבצעי המעשה החמור והפרובוקטיבי לא מזדהים ואינם נראים בסרטון אך אין ספק שמדובר בעליית מדרגה חמורה בניסיון לייצר פרובוקציה והסתה נגד החיילים החרדים.

בתחילת חודש ניסן, עשרות קיצונים חרדים העלו באש בובת חייל, זאת כחלק מהמאבק נגד גיוס חרדים. בובת החייל נשרפה בשכונת מאה שערים, כאשר קודם לכן הציתו הקיצונים אלפי עותקים של הביטאון הליטאי "יתד נאמן".

שר הביטחון אביגדור ליברמן הגיב לשריפת בובת החייל וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אם במאה שערים חושבים שיכולים להרתיע אותנו מלפעול לשירות שוויוני של כל המגזרים במדינה הם טועים".

כזכור, לפני כשנה התחוללה סערה לאחר שפעילים קיצונים בשכונה החרדית שרפו בובות בדמות חיילי צה"ל. רה"מ בנימין נתניהו תקף אז את הקיצוניים ואמר כי "היה אירוע מתועב בירושלים, פלג קיצוני שולי אמנם, של החברה החרדית, פלג שמזוהה עם נטורי קרתא, שרף בובות של חיילי צה"ל, עם מדים של צה"ל ודגלי ישראל במטרה לפגוע בחיילים חרדים".

בפורים האחרון, נתלו ברחבי השכונה מספר בובות בדמות חיילים חרדים, שהוסרו על ידי המשטרה שגם עצרה מספר חשודים במעשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר