פרסום ראשון

נתניה: נציג 'דגל' משה לחובר צפוי לפרוש בסוף הקדנציה

נציג 'דגל התורה' בנתניה, משה לחובר, צפוי להודיע על פרישה מתפקידו בתום הקדנציה, כך נודע ל'כיכר השבת' • ההחלטה על מחליפו תתקבל בעצה אחת עם גפני ובהכרעת מרן הגר"ח קנייבסקי (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ח"כ מקלב ולחובר אצל הרבי מצאנז, השבוע (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: נציג 'דגל התורה' בעיר נתניה, משה לחובר, הנחשב לאחד מוותיקי התנועה, צפוי להודיע על פרישה מתפקידו בתום הקדנציה ולפנות את מקומו לדמות חדשה שתייצג את 'דגל התורה' המקומית, כך נודע ל"כיכר השבת".

הסיעה החרדית אשכנזית בעיר נתניה, סיעת 'גל', מורכבת משני נציגים, שמעון שר (אגודת ישראל) ומשה לחובר (דגל התורה). לחובר, מכהן בתפקידו קרוב ל-15 שנה וידוע בפעילותו בארגון 'לב לאחים' ובקרב בני נוער בכלל, מתוקף החזקתו בתיק נוער בעירייה. כעת צפוי לחובר לפרוש מרצונו מהחיים הפוליטיים ולהתפנות לאתגרים ציבוריים בהם עוסק.

ישנם כמה דמויות בעסקונה הצעירה של 'דגל התורה' בנתניה ששמם עלה כמי שעשויים להחליף את לחובר כשההחלטה בסופו של דבר תתקבל בעצה אחת עם יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני ותובא להכרעת מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

בשיחה עם משה לחובר הוא מאשר את הפרטים ל'כיכר השבת' ואומר כי "מי שיחליט אם אני אשאר בתפקיד זה רק אני. השאיפה של כולם שאני אמשיך בתפקידי, אך צריכים לתת צ'אנס לאנשים מוכשרים בקהילה שיכולים לשאת בתפקיד".

לדברי לחובר, השיבוץ המחודש בסיעה המקומית ייעשה בהסכמה וללא פילוגים: "הכל נעשה באווירה טובה וללא מחלוקות וקבוצות כמו שיש במקומות אחרים. הערכות הן שאני יפרוש מתפקידי על מנת להתמקד בעשייה בלב לאחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר