נאם במטה השירות

ראש השב"כ: "בשנתה ה-70, ישראל חזקה מתמיד"

נדב ארגמן, ראש שירות הביטחון הכללי, התייחס בטקס יום הזיכרון לזכר חללי השירות, למצבה של המדינה, והוסיף: "זכרם של חללי שירות הביטחון הכללי לא ימוש מלבנו לעד" (ביטחון)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נאומו של נדב ארגמן (צילום: תקשורת שב"כ)

בטקס יום הזיכרון שנערך היום (רביעי) במטה השב"כ בתל אביב, לזכר חללי השירות, נאם ראש הארגון נדב ארגמן, ואמר: "את האובדן ואת הכאב אנו הופכים יום יום למקור כוח והשראה, להמשך עשייה למען החיים, העם והמדינה".

"אנו זוכרים יחד את חברינו לשירות", המשיך ארגמן, "העמיתים לדרך, אנשי השטח, לוחמי הדממה, האנשים עזי הנפש וחדורי תחושת השליחות, שמסרו נפשם במערכה המתמשכת על ביטחון ישראל, מאז קום המדינה".

ארגמן הוסיף: "אנו מוקירים את מסירותם ועוז רוחם של אנשי השירות, שהציבור הישראלי כולו חב להם רבות - במרבית המקרים, מבלי לדעת דבר אודות מעשיהם ותרומתם לביטחון העם והמדינה. צוואתם של חברינו אולי לא נשמעת, אבל היא איתנו לאורך כל הדרך. במותם, הם ציוו לנו להמשיך ולדבוק בערכים שעליהם קם השירות; להיאחז בנחישות בחזון המוביל אותנו קדימה. אנו ממשיכים בדרכם - לשמש לעם 'מגן ולא יראה'".

"בשנתה ה-70, ישראל חזקה מתמיד, טכנולוגית מתמיד, חדשנית מתמיד. טובי בניה נמצאים אצלנו בארגון, במגוון מקצועות ותפקידים. אנו גאים על כך, וממשיכים להנחיל להם את מורשת הארגון. זכרם של חללי שירות הביטחון הכללי לא ימוש מלבנו לעד. המחויבות שלנו היא להמשיך בדרכם, להמשיך ולהנחיל זאת לילדנו, ולהמשיך בעשייה הבלתי פוסקת למען מדינת ישראל ותושביה", סיים ראש שירות הביטחון הכללי את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר