היו עירניים: הקיץ הגיע וחוקי האופנה משתנים

בחורף כולנו מסתגרים בבית מתחת למעילים מנופחים ונהנים מהפריבילגיה שלא צריך לגהץ את החולצה. אבל חברים, זה נגמר. קיץ בריא ויפה לכולם (Men)

אלו שמשקיעים (צילום: שאטרסטוק)

ימים של קיץ לפנינו, וכדאי לנצל אותם לפני שהחורף יחליט לקפוץ לביקור כדי לבדוק אם מסתדרים בלעדיו.

יחד עם העונה, משתנות גם הקולקציות, והבגדים החמים מפנים את מקומם לבגדי הקיץ. בשל הזמן הרב שעבר מהקיץ הקודם, יתכן בהחלט שתעשו תאונות אופנה. אנחנו כאן כדי לדאוג שתאונות כאלו לא יתרחשו.

אחרי החגים, הגוף קצת מתרחב, אבל אתם מרגישים שזה לא באמת אתם ומתעקשים שלא להתחדש בבגדים חדשים כי אוטוטו אתם מרזים בחזרה, אבל עד אז אתם תקועים עם החולצות הקיימות. איך תדעו אם זה כבר מוגזם? או שעדיין אפשר ללבוש אותן?

קבלו טיפ: במידה ואתם מתקשים להזיז את הזרועות בחופשיות אפילו בקצת, או שהחולצה מתוחה מדי באזור החזה, כדאי שתכירו במציאות שמראה כי אתם כבר לא רזים כמו פעם.

אל תחנקו את הז'קט. בחורף, כשקר, העובדה שאנחנו רוכסים את כל הכפתורים הקיימים נסלחת, אבל בקיץ? שחררו את הכפתורים ואף פעם אל תסגרו עד הסוף, גם אם זה אומר שתצטרכו להשקיע יותר בחולצה.

אל תתנו להם ליפול, כי זה חשוב. המכנסיים שלכם צריכים להגיע לגובה הקרסול, ובשום פנים ואופן אל תתנו להם לנוח ברישול על גבי הנעליים שלכם.

החלטתם להשקיע מעבר למקובל? לא הייתם חייב אבל זה אחלה. רק בתנאי שזה לא בכוח, ולא בכל מחיר. אם התחדשתם בכובע, שעון, או נוצה, תדאגו שהם יתאימו למה שאתם לובשים.

זהו לבינתיים, משטרת האופנה תמשיך לעקוב ולהעיר...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר