פרסום ראשון

חדרה: בנצי נורדמן צפוי להתמודד מטעם 'דגל התורה'

בנצי נורדמן, הנציג החרדי האשכנזי בעיריית חדרה, שבבחירות האחרונות התמודד מטעם 'הליכוד', צפוי להתמודד מטעם 'דגל התורה'. התנאים: התנתקות מוחלטת מ'הפלג' (חדשות חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: משה אשכנזי)

פרסום ראשון: בנצי נורדמן, הנציג החרדי האשכנזי בעיריית חדרה, צפוי להשתלב ברשימת 'דגל התורה' ולהתמודד בבחירות הקרובות ברשימה הדתית חרדית המאוחדת מטעם התנועה, זאת לאחר שבעבר היה נחשב למקורב לגר"ש אוירבך זצ"ל.

בבחירות 2013 התמודד נורדמן על משבצת של הנציג החרדי ברשימת הליכוד ונכנס למקום השני ברשימת הליכוד. בעבר, כאמור, היה נחשב למקורבו של הגר"ש אוירבך זצ"ל ואף אירח אותו בביתו שבחדרה. זאת ועוד, נורדמן היה קשור לגאון רבי יהושע ארנברג ראש ישיבת 'כנסת יצחק' בחדרה, ישיבה המזוהה עם 'הפלג הירושלמי'.

כעת, ישנו ניסיון לשבץ את נורדמן ברשימת 'דגל התורה', אך הדבר טעון את אישורם של רבני התנועה ויו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני.

ל'כיכר השבת' נודע כי נורדמן נפגש בשעות הצהריים (רביעי) עם יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני למשך דקות ארוכות בבית 'דגל התורה' בבני ברק.

במהלך הפגישה עלו טענות מהעבר על שיוכו הפוליטי של נורדמן וסוכם בין הצדדים כי בשבוע הקרוב יכריעו רבני 'דגל התורה' האם נורדמן ירוץ מטעם המפלגה בחדרה.

במידה ויחליטו לשבצו ב'דגל התורה' הרי שבין התנאים שהוצבו בפניו הם התנתקות מוחלטת מ'הפלג' וכפיפות לרבני 'דגל התורה', בלבד.

בתגובה לדברים, מסר בנצי נורדמן ל'כיכר השבת' כי "נפגשתי עם הרב גפני. פגישתו כאלה מתקיימות אחת לפרק זמן. מטבע הדברים גם נושא הבחירות המקומיות עלו על הפרק והוחלט לבחון שיתופי פעולה על מנת לבדוק חיזוק של הרשימה הדתית חרדית עד כדי התמודדות רשמית תחת תנועת 'דגל התורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר