אנטישמיות ערבית

"צעדת השיבה": שוגרו עפיפוני 'צלב קרס'

במהלך 'צעדת השיבה' בסמוך לגדר המערכת ברצועת עזה, שיגרו הפלסטינים עפיפונים עליהם 'צלבי קרס' • ליברמן: "מצפה שתושבי עזה ייקחו את גורלם בידם ושלא חמאס יוליך אותם שולל" (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל )

במהלך יום שישי התקיימות הפרות סדר אלימות בחמישה מוקדים לאורך רצועת עזה בהן השתתפו אלפי פלסטינים, כאשר חלקם מנסים להתקרב לתשתיות הביטחוניות, מבעירים צמיגים בסמוך אליהן ומנסים להעיף עפיפונים אליהם מחוברים חפצים בוערים. ארבעה מפגינים נהרגו מירי צה"ל.

מספר עפיפונים חצו לשטח הארץ כאשר הם בוערים ועליהם צלבי קרס והם כובו על פי הצורך. כוחות צה"ל השתמשו באמצעים לפיזור הפגנות ובירי בהתאם להוראות הפתיחה באש.

מצה"ל נמסר: "צה"ל לא יאפשר פגיעה בתשתיות הביטחון והגדר המגנות על אזרחי ישראל ויפעל מול מתפרעים אלימים ומחבלים המעורבים בכך".

ליברמן מסייר בגבול

שר הביטחון אביגדור ליברמן שסייר בשטח אמר: "יש פה הרבה טרור ומשתמשים בכל מיני כיסויים למיניהם, גם בעיתונאים, גם באנשי הסהר האדום בכל מיני ניסיונות, אבל מה שרואים בוודאות, עכשיו הסתכלנו במשקפת וראינו את האנשים שנמצאים בחזית, חלקם כבר זוהו כפעילי חמאס, כפעילי ג'יהאד, מה שטוב לראות זה שהציבור פחות ופחות נענה לקריאת חמאס ואתה רואה פשוט פעילים מקבלי משכורת שבאים על אזרחי אבל מתחת לבגדים האזרחיים יש נשק והכוונה היא כוונת טרור, חבלה וכך הלאה".

דובר חמאס פאוזי ברהום צייץ בטוויטר: "ההתאספות הגדולה של הציבור הפלסטיני במסגרת 'צעדת השיבה ושבירת המצור' זה יום השישי ה-4 ברציפות מדגישים כי כל הניסיונות לפגוע במרכיבי האיתנות של העם הפלסטיני נכשלו"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר