חיסול המהנדס במלזיה

ליברמן: 'האיש לא היה צדיק; חיסול חשבונות בין הארגונים'

יממה לאחר חיסול מהנדס החמאס פאדי אל-בטש במלזיה, מתייחס שר הביטחון ליברמן לחיסול וטוען כי זה חיסול חשבונות בין ארגוני הטרור. לדבריו, התרגלנו שכל חיסול מיוחס למדינת ישראל (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
ליברמן (צילום: flash90 - Alex Kolomoisky)

יממה לאחר חיסול מהנדס החשמל פאדי אל-בטש - מי שהיה פעיל בארגון הטרור חמאס - במלזיה, טוען שר הביטחון אביגדור ליברמן כי החיסול הגיע במסגרת עימותים בתוך ארגוני הטרור.

בדברים שאמר ל'כאן', אמר שר הביטחון: "שמענו על זה בחדשות. ארגוני הטרור מטילים כל חיסול על ישראל, ואנחנו רגילים לזה. האיש לא היה צדיק ולא עסק בשיפור תשתיות בעזה - הוא עסק בשיפור הדיוק של הרקטות. מספיק לעקוב אחרי התקשורת בעולם הערבי בשביל להבין את זה".

לדברי ליברמן, "חיסול חשבונות בין פלגים שונים של ארגוני טרור זה דבר שאנחנו רואים חדשות לבקרים. אני מניח שזה גם מה שהיה במקרה הזה".

שר הביטחון התייחס לדרישת משפחת גולדין והשר נפתלי בנט לא לאפשר את קבורת המהנדס ברצועה ואמר: "שמעתי את משפחת גולדין והשר בנט - זה טוב בעיקר לתקשורת. ההנחייה כבר קיימת. אנחנו לא מאפשרים להכניס גופות לתוך הרצועה. זה עבר מבחנים משפטיים. אנחנו כבר אתמול העברנו למצרים מסר ברור שאנחנו מבקשים לא לאפשר את העברת הגופה דרך מעבר רפיח".

ליברמן התייחס לאיומים שאיראן משגרת, שוב ושוב, לעבר ישראל: "ישראל פועלת אך ורק כשאין ברירה, והמצב שבו אנחנו נמצאים בו היום הוא של אין ברירה. האיראנים מנסים להציב מערכות נשק בסוריה שמכוונות אך ורק נגד מדינת ישראל וצריך פה להיות מאוד נחוש ומאוד עקבי. לא נאפשר להפוך את סוריה לבסיס קדמי של איראן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר