חיסול המהנדס

מפקד משטרת מלזיה: "אין חשודים; זו סוגיה בינלאומית"

מפקד המשטרה בקואלה למפור התייחס לחיסולו של מהנדס החמאס במלזיה, ואמר כי "הרוצחים ככל הנראה אירופאים בעלי קשר לסוכנות ביון זרה". לדבריו, "כרגע אין חשודים ולא נמצא נשק" (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
זירת החיסול ואל-בטש (צילום: מתוך ynet)

מפקד המשטרה בקואלה למפור התייחס בצהריים (ראשון) במהלך מסיבת עיתונאים לחיסולו של ד"ר פאדי אל-בטש, המהנדס המזוהה עם חמאס שחוסל במלזיה, ואמר כי "הרוצחים ככל הנראה אירופאים בעלי קשר לסוכנות ביון זרה".

לדבריו, האירוע עדיין בחקירת המשטרה וכי "זו סוגיה בינלאומית, המניע עדיין נחקר".

מפקד המשטרה הוסיף כי "אנחנו ממשיכים לנתח את הגופה כדי למצוא עוד פרטים. כרגע אין חשודים, לא נמצא נשק, ברשתות החברתיות אומרים שהיה פעיל פלסטיני של חמאס, אנחנו לא יודעים את זה בוודאות".

כזכור, שעות לאחר חיסולו, טענו בני משפחתו ואמרו: "אנו מאשימים את המוסד כי הוא עומד מאחורי ההתנקשות של חוקר במדעי האנרגיה".

הבוקר אמר שר הביטחון אביגדור ליברמן ל'כאן': "שמענו על זה בחדשות. ארגוני הטרור מטילים כל חיסול על ישראל, ואנחנו רגילים לזה. האיש לא היה צדיק ולא עסק בשיפור תשתיות בעזה - הוא עסק בשיפור הדיוק של הרקטות. מספיק לעקוב אחרי התקשורת בעולם הערבי בשביל להבין את זה".

לדברי ליברמן, "חיסול חשבונות בין פלגים שונים של ארגוני טרור זה דבר שאנחנו רואים חדשות לבקרים. אני מניח שזה גם מה שהיה במקרה הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר