עומדים באוויר: חברה איטלקית מציעה מהפכה בטיסות

ההמצאה של החברה האיטלקית אמורה לחסוך מקום יקר במטוסים, ועל ידי כך להוזיל באופן משמעותי את כרטיסי הטיסה. תסכימו לעמוד בטיסה בכדי לשלם פחות? (תיירות בעולם)

ההמצאה שתעמיד אתכם על הרגליים (צילום: AvioInteriors, וידאו: מתוך יוטיוב)

עומדים? יתכן ובקרוב תעברו טיסות שלמות על הרגליים. אוויואינטריורס (AvioInteriors), חברה איטלקית המתמחה בייצור ושיווק מושבים למטוסים, השתתפה בתערוכה אווירית בהמוברג שבגרמניה והציגה שם לראשונה את ה"סקיי ריידר 2.0", דגם חדש של "מושבי עמידה" במטוסים.

הדגם שנקרא "רוכב השמיים",הוא דגם חדש של הסקיי ריידר המקורי משנת 2010. החברה האיטלקית התגאתה במוצר החדש ואמרה כי הוא מאפשר ישיבה בזווית אנכית יותר מקודמו. לטענת החברה, במידה וחברות תעופה הוא יאפשר להן להוסיף כמות מושבים נוספת של 20 אחוזים ובכך להגדיל את רווחיהן.

המושב החדש שוקל כמחצית ממושב רגיל במחלקת תיירים, דבר שגם אמור גם כן לסייע בהורדת ההוצאות של חברות התעופה שיחליטו להשתמש בו.

כך זה יראה

המושב החדש שהוצג בתערוכה גרם להתעניינות רבה בעולם וסוקר בכלי תקשורת רבים בעולם. ב-CNN ציינו כי נושא המושבים האנכיים במטוסים נמצא על הפרק כבר כמעט שני עשורים. חברת איירבוס העלתה אותו לראשונה כבר בשנת 2003, אך טרם יישמה אותו. בשנת 2010 מנכ"ל ריינאייר הכריז כי הוא שוקל להשיק מחלקות עמידה מיוחדות במטוסי החברה, אך מאז החברה נטשה את הרעיון.

רואים את עצמכם כבר עומדים? שבו רגע, זה לא סופי - מומחי תעופה הצביעו על כמה מגבלות שעשויות למנוע את יישום חזון הטיסות בעמידה, ובראשן ענייני בטיחות וההשלכות במקרה של תאונה, כמו כן עיכוב אפשרי של פינוי נוסעים בחירום שייגרם בשל צפיפות. גם העובדה שאין מקום מתחת למושב לחפצים אישיים והתקנות שמחייבות מרווח הולם בין הראש של הנוסע למשטח שמעליו עשויות להקשות על קיומה של מהפכת העמידה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר