"אני לא מתרשם"

נתניהו: לא מאמין למילים המתונות של שר החוץ האיראני

"יש פער עצום בין המילים למעשים של משמרות המהפכה, שמקדמים צבא נגד ישראל במטרה מוצהרת להשמיד את מדינת ישראל" אמר נתניהו במענה לדברי שר החוץ האיראני כנגד ישראל (מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
מוחמד זריף (צילום: שאטרסטוק)

ישראל עונה לאיראן: ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום לדברי שר החוץ האיראני מוחמד זריף לפיהם ישראל מפרה את החוק הבינלאומי, ואמר כי הוא סומך על צה"ל שנערך לכל תרחיש אפשרי.

"זה שר חוץ של מדינה ששולחת מל"טים חמושים נגד ישראל וטילים נגד סעודיה. שמעתי גם את המילים המתונות שלו ויש פער עצום בין המילים לבין המעשים של משמרות המהפכה, שמקדמים צבא נגד ישראל במטרה מוצהרת להשמיד את מדינת ישראל. אני לא מתרשם מהמילים".

"אני סומך על הפורום הזה ועל צבא ההגנה לישראל שערוך לכל אפשרות ולכל תרחיש. אני מרים כוסית למדינת ישראל ולצה"ל" אמר נתניהו במהלך הרמת כוסית עם הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט ופורום מטכ"ל לכבוד יום העצמאות ה-70 של ישראל.

בראיון ל-FaceThe Nation בארה"ב, אמר היום זריף כי הוא לא מאמין שמלחמה אזורית בדרך, אבל האשים כי "ישראל ממשיכה להפר את החוק הבינלאומי באופן תדיר תחת המחשבה כי ארה"ב מספקת לה סיוע ומייצרת לה 'מסכי עשן' להסתתר מפני הפעולות שהיא מבצעת. 'מסכי העשן' האלה אינם מספקים את הסחורה יותר ואיש לא מאמין להם".

"ארה"ב צריכה ללמוד איך להתנהג עם מדינות ריבוניות, במיוחד כאלה שאינן תלויות בסיוע האמריקני ויכולה לשרוד לא רק שבועיים ללא הסיוע אלא 40 שנה".

"אנחנו מתנגדים לשימוש בנשק כימי. לא רק בסוריה אלא בכל העולם. אנחנו מרגישים אי נוחות כשאנחנו רואים את התמונות של הנזק שגורם שימוש בנשק כימי, אבל יש כאן ניסיון להפיל את משטר אסד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר