לאחר המהומות בלשכת הגיוס

גל מעצרים בשכונת מאה שערים; 4 נעצרו בהם נער בן 14

כוחות גדולים של משטרה בליווי קצינים, בלשים ולוחמי יס"מ, פשטו הלילה על שכונת מאה שערים בירושלים ועצרו ארבעה בני אדם • הרקע: ההפגנה האלימה מול לשכת הגיוס • תיעוד (אקטואליה)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כוחות גדולים של משטרה בליווי קציני משטרה, בלשים ולוחמי יס"מ, פשטו הלילה (שני) לגל מעצרים בשכונת מאה שערים בירושלים.

הכוחות פרצו לשכונה לאחר השעה 3:00 בלילה והגיעו לשמונה בתים לפחות אך לבסוף עצרו רק ארבעה בני אדם - בהם נער כבן 14.

פשיטת הכוחות על השכונה הוציאה לרחוב מאות סקרנים אשר הפגינו נגד כוחות המשטרה וניסו לסכל את המעצרים. "שודדי לילה", קרוא המפגינים לעברם ואחד מהם אף הניף דגל פלסטין.

ל"כיכר השבת" נודע כי בניגוד לדיווחים השונים בשכונה כי מדובר בגל מעצרים על רקע השחתת חנות האינטרנט בשכונה, הרי שהמעצרים הגיעו בעקבות ההתפרעויות בשבוע שעבר ליד לשכת הגיוס.

מהמשטרה נמסר כי "הלילה פעלו שוטרי משטרת ישראל ועצרו 4 חשודים מהפלג החרדי קיצוני שהיו מעורבים בהפרות סדר אלימות בתקופה האחרונה. במהלך ביצוע המעצרים נזרקו לעבר הכוחות המשטרה אבנים וחפצים שונים.

"החשודים קטין, ו3 בשנות ה-20 -30 הובאו לחקירה בתחנת לב הבירה, במהלך היום יובאו מי מהחשודים בפני בית משפט.

"משטרת ישראל פועלת כנגד אלו השותפים להפרות סדר אלימות בכל חלקי העיר ירושלים וזאת בצורה מושכלת תוך הפעלת מכלול השיקולים המבצעים והאמצעים במטרה למצות את מלוא חומרת הדין עימם".

כזכור, ביום ראשון שעבר הפגינו מאות בני 'העדה החרדית' ו'נטורי קרתא' במשך שעות ארוכות מול לשכת הגיוס בירושלים במחאה על מעצר בחורה שביקשה לקבל פטור מטעמי דת אך בצבא חשדו כי אינה דוברת האמת.

המפגינים התעמתו במשך שעות עם כוחות המשטרה, שבתגובה יידו רימוני הלם אל תוך המפגינים כאשר העימותים הפכו במהרה לאלימים במיוחד, כאלו שלא נראו זה זמן רב.

בסופו של דבר הבחורה שוחררה ביום שלישי שעבר בפעילותו של עו"ד מנחם שטאובר והעסקן שמעון שישא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר