גוף חסון, עור בהיר, 180 ס"מ

משטרת מלזיה: אלו שני החשודים בחיסול מהנדס החמאס

המשטרה המלזית פרסמה קלסתרון של שני החשודים בחיסול המסתורי של מהנדס החמאס פאדי אל בטש • החשודים, בעלי גוף חסון, עור בהיר ובגובה 180 ס"מ, ממוצא אירופאי או מזרח-תיכוני (בעולם)

המשטרה מציגה את החשודים (צילום מסך מתוך יוטיוב: Utusan Online)

יומיים לאחר חיסול מהנדס חמאס פאדי אל-בטש בן ה-35 במליזה, מפרסמת הבוקר (שני) המשטרה המקומית קלסתרון של שני החשודים בחיסול המסתורי שהורכב על סמך עדויות של עדי ראיה.

לפי המשטרה המלזית, מדובר בשני גברים בעלי גוף חסון, בעלי עור בהיר ובגובה של כ-180 ס"מ. המשטרה המקומית עדיין לא יודעת אם הם עזבו את המדינה לאחר החיסול או שעדיין שוהים בה ותמונותיהם הופצו בכל מעברי הגבול.

שני החשודים (צילום: משטרת מלזיה)

"יש לנו מומחים שאומרים שהקלסתרון תואם את העדויות של עדי הראייה, אבל אנחנו לא יכולים לחשוף מידע נוסף", אמר מפכ"ל משטרת מלזיה, טאן דרי מוחמד פוזי הארון.

לדברי המפכ"ל, הערכות של המשטרה הן כי החשודים הם ממוצא אירופאי או מזרח-תיכוני. "הוצאנו 14 כדורים מגופו של הקורבן ושלחנו אותם לבדיקה של מומחי הנשק שלנו", סיפר מוחמד פוזי הארון.

לפי הדיווחים במלזיה, בשעות הבוקר של שבת קודש, בסביבות השעה 6:00, נורה אל בטש למוות על ידי שני אלמונים שהיו רכובים על אופנוע, שירו בו עשרה כדורים בזמן שיצא מביתו בדרכו למסגד סמוך.

לאחר החיסול הודיע החמאס כי אל-בטש השתייך אליהם וציינו כי הוא "התאפיין במצוינות ויצירתיות המדעית שלו, יש לו בתחום הזה תרומות חשובות. הוא השתתף בכנסים בינלאומיים בתחום האנרגיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר