"החניה הייתה למטרות פרטיות"

לא רק נכים: גם נהג אמבולנס קיבל דו"ח מעיריית בני ברק

תומר ג'יבלי, בעל אמבולנס, הופתע לקבל דו"ח מעיריית בני ברק - בגין עצירה עם האמבולנס ברחוב השומר, בכדי להוריד חובש • בעירייה טוענים: נראה שהחניה הייתה למטרות פרטיות (חדשות בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
עיריית בני ברק והדו"ח (צילום: פלאש 90)

מבול הדוחות בעיר בני ברק ממשיך להכות ולהטריד את חיי התושבים, אלא שמעקב 'כיכר השבת' מעלה כי מדיניות הדוחות לא פוסחת אף על בעלי אמבולנסים ורכבי חירום העוסקים בהצלת חיים, הסובלים מהמדיניות המחמירה של העירייה לאחר התקנת המצלמות ברחוב השומר בבני ברק.

אמבולנסים ורכבי חירום דינם על פי החוק קל יותר באשר לעצירה בצדי הדרך - מרכב עם תג חניה לנכה. בעל אמבולנס רשאי לעמוד בצד הדרך לצורך מילוי תפקידו והצלת חיים.

אלא שלא כך היה עם תומר גי'בלי, בעל אמבולנס בשם "אמבולנס פלוס". ג'יבלי עצר בצד הדרך ברחוב השומר על מנת להוריד חובש, תוך שהוא ממתין לו מספר דקות כדי שיעלה תיקים רפואיים לרכבו.

להפתעתו, לאחר כחודש ימים, נחת בתיבת הדואר שלו דו"ח מעיריית בני ברק על סך 250 שקלים. תומר ניסה לברר עם גורמי עירייה מה הסיכויים לבטל את הדו"ח אך משהשיבו בשלילה שילם את הדו"ח.

הדו"ח והתשלום

בקרב תושבי העיר קיים מזה זמן רב זעם על ראש העיר והעירייה בעקבות המדיניות החדשה של חלוקת דוחות בהיקף אדיר לכל בעל רכב שעוצר למספר שניות את רכבו בצד הדרך ברחוב השומר בשל מצלמות שהותקנו לכל אורך הרחוב.

לולי התנהלותו המקוממת של ראש העיר הרי שאת חלוקת הדוחות הסיטונאית היה ניתן להסביר בניסיון להשליט סדר ברחובות העיר הצפופה. אלא שראש העיר בעצמו מפר פעם אחר פעם את החוק מה שמעורר סימני שאלה רבים בקרב התושבים האם כוונות העירייה בהתקנת המצלמות וחלוקת הדוחות מכוונה טובה או שמא מדובר בניסיון לכסות את גירעון העירייה.

מעיריית בני ברק נמסר בתגובה לפניית 'כיכר השבת': "בבירור במחלקה המשפטית של העירייה עולה, כי המדיניות העירונית הינה ברורה וחד משמעית לבטל דוחות חניה שנרשמו אוטומטית במצלמות במקומות אסורים לכל רכבי החירום, כולל, כמובן, אמבולנס, שהיו בתפקיד להצלת נפשות.

"במקרה דנן, הואיל וישנו חשד סביר, בהתאם לנראה במצלמות, שהחניה הייתה למטרות פרטיות, נמצא הנושא בבדיקתו של התובע העירוני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר