ילדה בת שלוש ניצלה בזכות נאמנותו של כלב זקן ועיור

16 שעות של חושך וקור יכלו להסתיים בצורה טרגית, אלמלא נאמנותו של הכלב הזקן שעל אף מגבלותיו הפיזיות נשאר לצד הילדה בת השלוש ושמר עליה מפגעי מזג האוויר (מעניין)

הכלב האמיץ (צילום: Queensland Police)

אורורה, ילדה אוסטרלית בת 3, טעתה בדרכה בסוף השבוע ונכנסה אל תוך יער עבות במדינת קווינסלנד שם הסתבכה ושהתה במשך לילה שלם לבדה, כמעט ללא השגחה. למה כמעט? כי בשעות הארוכות שעשרות שוטרים ומתנדבים ניסו לאתר את עקבותיה, מקס, כלב המשפחה - בן 17 בשנות כלב, זקן, עיוור וחירש חלקית - שמר על הילדה המפוחדת והמבוהלת.

הכלב נותר לעמוד על יד הילדה במשך 16 שעות, עד שקרובי משפחתה של הילדה הנעדרת מצאו את שניהם בגבעה בצד הדרך. סבתה של אורורה, ליזה מרי בנט, סיפרה לרשת BBC הבריטית: "טיפסתי על הר, וכשהגעתי לגבעה הכלב בא אליי והוביל אותי ישירות אליה".

בני המשפחה סיפרו, כי הילדה והכלב שהו כל הלילה מתחת לסלע בטמפרטורה של 15 מעלות, שהיווה להם מחסה, ומלבד כמה חתכים קטנים ובודדים, הילדה לא נפגעה כלל.

כוחות הביטחון שהשתתפו בחיפושים היללו את נאמנותו של הכלב הזקן ואף העניקו לו את תואר הכבוד - כלב משטרה. "ילדה בת 3, אני יכול רק לדמיין כמה היא פחדה במהלך הלילה הקר, נותר רק לקוות שהכלב היה לה חברה טובה וחימם אותה", אמר החוקר קרייג ברי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר