"זה סיוט. היה דם בכל מקום"

דריסה בטורונטו: בן 25 דהר למדרכה, 10 נהרגו ו-15 נפצעו

אלק מינסיאן, בן 25, דהר ברכב מסחרי על המדרכה, דרס הולכי רגל - בזה אחר זה - והרג עשרה בני אדם ופצע 15 נוספים - 7 מהם במצב אנוש וקשה • עד ראיה: "זה טרור. הוא הרג אנשים" (חדשות)

כך נעצר הנהג הדורס (צילום: רשתות חברתיות, מתוך ynet)

עשרה בני אדם נהרגו ו-15 נפצעו - 7 מהם במצב אנוש וקשה - באירוע דריסה אמש (שני) בטורונטו שבקנדה, הרשויות המקומיות טרם קבעו אם מדובר בפיגוע טרור אך נראה כי מדובר בדריסה מכוונת.

הדורס הוא אלק מינסיאן, בן 25 מריצ'מונד היל שבמדינת אונטריו. הוא דהר עם רכב מסחרי לעבר המדרכה, דרס הולכי רגל ונמלט מהזירה אך נלכד זמן קצר לאחר מכן.

המשטרה מחפשת עדי ראיה למקרה כחלק מהחקירה. גורם ביטחוני בארה"ב טען כי המניע הוא כנראה טרור. לדבריו, "אין סיבה להאמין כי מדובר בתאונה".

בטלוויזיה הקנדית דווח כי לפי גורמים בממשלה לנהג לא היו קשרים עם ארגוני טרור. כפי הנראה, מינסיאן היה סטודנט באוניברסיטת סנקה שבטורונטו.

הדריסה אירעה בשעות הצהריים, שעון מקומי, בזמן שעובדים רבים מבנייני המשרדים באזור היו בהפסקת צהריים.

גורם במשטרה אמר ל-CNN כי הוא מאמין שהנהג פגע בכוונה בהולכי הרגל.ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו אמר כי "אנחנו עדיין אוספים את המידע, ובהקדם האפשרי נחלוק אותו עם הקנדים".

עד ראיה לדריסה סיפר כי הנהג נסע על המדרכה במהירות ופגע בהולכי הרגל - "בזה אחר זה". לדבריו, "זה סיוט. היה דם בכל מקום. אני רועד ולא מאמין שזה קרה. הוא עלה על המדרכה ופגע בכולם, פגע בתחנת אוטובוס. הוא נסע כמעט 70 קמ"ש על המדרכה. זה טרור רציני. הוא הרג אנשים".

"הוא הרג בכוונה אנשים. אני עצרתי כי רעדתי, אבל הוא המשיך. הוא פגע באישה מבוגרת, אדם מבוגר. ראיתי עגלת תינוק עפה באוויר, אבל לא ראיתי את התינוק. זה לא ייאמן. זה היה באמת נורא", אמר עד הראייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר