15 שנה ל'מייזו': סדרת מכשירים חכמים וזולים

החברה חוגגת יום הולד עם השקה יומרנית של מכשירים חדשים עם דגש בלתי מתפשר על המצלמות (הרי בינינו למה אנחנו קונים היום פלאפון) ואיכות וידאו של סרטים (דיגיטל)

(צילום: יח'צ)

בעיר ווזן סמוך לשנחאי התקיים היום (שלישי) אירוע השקה של חברת מייזו בו השיקה החברה את מכשיר 'המייזו 15', שיגיע בשלוש דגמים שונים

באירוע נתנה החברה דגש על איכות הצילום במכשירים החדשים שלה והתגאתה במעבד מצלמה הדומה לזה שיש לוואווי P20 הכולל מייצבי תמונה לקבלת תמונה חדה ככל שניתן, ומאפשר להתמקד גם באובייקטים רחוקים במצב של זום גבוה. בחברה אמרו כי למייזו 15 ישנם חיישנים במערכת הצילום, כאלו המאפשרים צילום באיזורים חשוכים מאד ועדיין לקבל תמונה חדה וברורה. בחברה הסינית לא פחדו להגדיר את סדרת מייזו 15 כמכשיר הסלולרי הטוב ביותר לצילום, והוסיפו כי איכות המצלמות זהה לאיכות המצלמות המשמשות להפקת סרטים.

עוד בעניין המצלמות התקינה החברה בקדמת המסך מצלמה בעלת חיישן של 20 מגהפיקסל. בנוסף לזו שמותקנת בגב המכשיר, ובדומה לחזית המסך גם שם הציבה טכנולוגיה דומה עם זוג חיישנים בעלי 12 ו-20 מגה פיקסל.

המכשיר החדש עשוי כולו מתכת וזכוכית, והוא בעל מסך בגודל 5.46 אינץ׳ מסוג AMOLED, וגירסת הפלוס מגיעה בגודל של 5.95 אינץ'.

מערכת ההפעלה Android 7.1.2, היא זו שקיימת במכשירים ולמכשירי הפלוס יהיו מעבדים בעלי 8 ליבות ובנפח אחסון של 64 ג"ב או 128 ג"ב וחריץ הרחבה לכרטיס זיכרון התומך בעד 256 ג"ב. את המכשיר יריץ מעבד חזק מסוג Exynos 8895, אותו מעבד שנמצא במכשירי Samsung Galaxy S8 וזיכרון עבודה של 6 ג"ב, מה שהולך ומסתמן כסטנדרט חדש בתחום.

למכשיר המרכזי, המייזו 15 ה-"רגיל" יהיה מעבד סנאפדרגון 660 וארבעה גיגהבייט של זיכרון. בנוסף, תהיה גירסה קלה בשם M15 (ראו בהמשך). כפתור הבית הוא גם חיישן טביעות האצבע, בדומה ליצרנים אחרים. סדרת 15 מגיעה בארבעה צבעים: זהב, שחור, כחול, ולראשונה גם לבן.

רשת "באג" יבואנית מייזו בישראל, אמרו שהם גאים בהשקה של המכשיר החדש, והדגמים החדשים צפויים להגיע לישראל בקרוב. מחירה של הגירסה הזולה יעמוד על 1200 שקלים, הגירסה הראשית תעלה כ-1900 שקלים ואילו גירסת הפלוס מוגדלת המסך, תעלה 2100 שקלים (המחירים מוערכים ואינם סופיים).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר