עדות מול המצלמה

בן 16 שנעצר מעיד: נתנו לי מכות רצח כי שתקתי בחקירה

מאיר גרינפלד בן ה-16, מחוגי החרדים הקיצונים בי-ם, טוען בשיחה ל"כיכר השבת" לאחר ששוחרר ממעצרו בגין הפרעה לתנועה, כי חוקרי המשטרה היכו אותו נמרצות בחדר החקירה • צפו (חרדים)

הנער שהוכה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

"קוראים לי מאיר, אני בן 16", כך, בחוסר ביטחון, פותח מאיר גרינפלד את מסכת טענותיו כלפי התנהלות שוטרי משטרת מחוז ירושלים. לדברי הנער, הוא ספג מכות מחוקרי משטרה - זאת בשל העובדה ששמר על זכות השתיקה בחקירתו.

העדות של מאיר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אתמול בצהריים נערכה הפגנה סוערת בכיכר השבת בירושלים, כמחאה על המעצר מוקדם יותר של ארבעה מתושבי מאה שערים בחשד להתפרעות מול לשכת הגיוס בעיר בשבוע שעבר.

השוטרים שפינו את המפגינים מהכביש הפקוק, עצרו שני נערים שישבו על הכביש ומנעו את תנועת האוטובוסים העמוסים והרכבים הרבים שהשתרכו מאחוריהם.

מעצרו של מאיר גרינפלד (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
ביציאה ממעצרו, היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

"עצרו אותי אתמול בהפגנה ברחוב יחזקאל, נתנו לי מכות רצח", מתאר ל"כיכר השבת" מאיר, אחד מהנערים. "שם גם המשקפיים שלי נשברו".

"בחקירה שתקתי, לא עניתי כלום. יש לי 'זכות שתיקה'... וגם שמה הושיבו אותי על הרצפה ונתנו לי מכות רצח", טוען הנער שנעצר, כשכעסו מכוון אל החוקרים שלדבריו הם שהפעילו כלפיו את האלימות הקשה.

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הבוקר שוחרר מאיר גרינפלד ממעצרו, אך מהטראומה שחווה בחדרי החקירה ומהכאבים שהוא חש בכל חלקי גופו, יקח לו לדבריו זמן רב להתאושש.

מהמשטרה נמסר כי במידה ומאן דהוא חש כי נפגע משוטר עומדת לו הזכות לפנות למח"ש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר