"תעודות כשרות פיראטיות פוגעות ברבנות הראשית"

לאחרונה החלו ארגונים שונים להעניק תעודות כשרות פיראטיות למסעדות ברחבי הארץ, דבר המהווה פגיעה קשה במוסד היחידי במדינה המוסמך חוקית להעניק לבתי עסק כשרויות. בעקבות כך מזהיר, ראש מכון "צורבא מרבנן"- הרב בן ציון אלגאזי: "ארגונים אלו פוגעים בצורה קשה במעמד הרבנות הראשית לישראל" (אקטואלי, שיווקי)

כנס צורבא מרבנן. (צילום: צורבא מרבנן.)

את הדברים אמר הרב בנציון אלגאזי בשבת מיוחדת של מכון צורבא מרבנן שהתקיימה בשבת האחרונה (21.4) במלון שערי העיר בירושלים שבה השתתפו מעל מאה רבנים מרחבי הארץ ובניהם: רבה של ירושלים, הרב משה שלמה עאמר והרב יעקב אריאל רבה של רמת גן לשעבר יחד עם הרב יהושע שפירא והרב יוסף כרמל-ראש כולל הדיינות ארץ חמדה.

ראש מכון "צורבנא מרבנן" הרב בן-ציון אלגאזי אמר: "אני שמח על קיום הכנס זו השנה האחת עשרה ,ומברך את מגידי ורכזי השיעורים אשר תורמים מעצמם במהלך כל השנה".

"אני מזמין את כל מי שחפץ ליבו בלימוש יסודי של כלל ההלכות הנוגעות לחיי המעשה לבוא ולהצטרף לאחד מ-800 המוקדים של צורבא הפרושים בכל הארץ והעולם".

רבה של ירושלים הרב שלמה עאמר דיבר על חשיבות לימוד ההלכה בדור הזה ואמר: "מזה דורות לימוד ההלכה הוא אבן היסוד לחיבור עם ישראל לעולם של תורה, וכך בדיוק צריכים לדעת כי זהותה היהודית של מדינת ישראל תלויה ממש על אלפי לומדי ההלכה של צורבא מרבנן".

מנכ"ל המכון עו"ד ליאור פרישמן עדכן את אורחי השבת :"כיום משתתפים למעלה מ-20,000 לומדים מדי שבוע במסגרות השונות ושמח על קיום השבת, זו השנה האחד עשרה, וברצוני להודות בפני מגידי ורכזי השיעורים התורמים מעצמם במהלך כל השנה וקורא לכל מי שחפץ ליבו, להצטרף לכאלף מרכזי הלימוד של צורבא מרבנן הפרוסים הרחבי הארץ".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר