תעלומה בבני ברק

"תורידו ת'כיפה" • מי מתנכל לנציגי 'דגל התורה' בבני ברק?

על בניין עיריית בני ברק רוסס גרפיטי נגד נציגי 'דגל התורה' - אברהם רובינשטיין ומנחם שפירא בה נכתב: "תורידו ת'כיפה ותשטט(ר)ו" • בסוף השבוע פורסם ב"הפלס" מאמר נגד השניים (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגרפיטי בבני ברק (באדיבות המצלם)

עובדי עיריית בני ברק שהגיעו הבוקר (רביעי) לעבודה בבניין העירייה ברחוב ירושלים נדהמו לגלות כתובת גרפיטי מרוססת ליד פתח הכניסה המכוונת נגד נציגי סיעת 'דגל התורה' במועצת העיר.

בכתובת נכתב: "רובינשטיין (אברהם רובינשטיין, מ"מ ראש העיר. י"כ) ושפירא (מנחם שפירא, סגן ראש העיר. י"כ) תורידו ת'כיפה ותשטט(ר)ו".

גורמים בעירייה אומרים הבוקר כי מדובר בחציית קו אדום ובניסיון להלך אימים על בכירי העירייה.

הגרפיטי בבני ברק (באדיבות המצלם)

"הכתובת כעת על הקיר. מי שריססו את הגרפיטי הנפשע עלולים מחר חלילה לפגוע בנציגים פגיעה פיזית", הם מזהירים.

יצויין כי בסוף השבוע האחרון הותקפו רובנשטיין ושפירא במאמר מערכת חריף בעיתון 'הפלס' של 'הפלג הירושלמי' על כך שהשתתפו בכינוס של המשטרה ואף ענדו את הדרגות לאחד השוטרים החרדים.

הגרפיטי בבני ברק (באדיבות המצלם)

לצד התמונה של השניים תולים את דרגותיו של השוטר נכתב כי "שניים מבין השוטרים שהשתתפו בארוע הוגדרו כ"שוטרים חרדים" (חובשי כיפות שחורות) שהועלו בדרגה. ומי "התכבד" להעניק להם את הדרגות? - שני סגני רה"ע בני ברק מטעם 'דגל התורה', הנושאים גם בתפקידים בכירים במפלגה זו במישור הארצי. האחד משמש בתור מזכיר מועצגה"ת של 'דגל' והשני כמנהל המחלקה המוניציפאלית של המפלגה.

"האם לפני כמה שנים הייתם מאמינים שנציגים של מפלגה חרדית, שהוקמה כדי לייצג את עולם התורה, ישתתפו בטקס מביש שכזה? האם היה עולה על דעתו של אי מי, כי יתדרדרו לשפל המדרגה בצורה שכזו? המחזה המחפיר שלפנינו מבטא לעין כל עד אנה הולכת ומתדרדרת המימסדיות החרדית".

הגורמים אומרים כי אין מידע האם קיים קשר בין הדברים אולם מדובר במעשה חמור שחצה כל גבול.

ל"כיכר השבת" נודע כי המשטרה בודקת את המקרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר