לקראת שבועות:

על סימילאק איזומיל ועל תינוקות רגישים ללקטוז

בזמן שרובנו נסב סביב שולחן חג גדוש ונתענג על מאכלי החלב, ישנם כאלו שחלבון החלב דווקא עושה להם רע – או כאלה הרגישים ללקטוז (סוכר החלב). המדריך (בריאות, שיווקי)

סימילאק. (צילום: יחצ)

רגישות ללקטוז מאופיינת בחוסר יכולת לעכל לקטוז בצורה מיטבית. העיכול החלקי עלול לגרור תגובה של מערכת העיכול כמו כאבי בטן, גזים, שלשול ועוד. אף על פי שרגישות זו מתפתחת מגיל העשרה ומעלה, עם הירידה בכמות האנזים המפרק את הלקטוז, ישנם אף תינוקות העשויים לסבול מתופעה זו.

כיצד נוכל לזהות רגישות ללקטוז או לחלבון החלב אצל תינוקות?

רונית דוייב, מנהלת מדעית אבוט יצרנית סימילאק איזומיל מסבירה: תינוקות רבים עשויים לגלות חוסר שקט בשבועות הראשונים לחייהם. מערכות הגוף השונות של התינוק עדינות מאד וזקוקות לזמן כדי להסתגל למזון, כך שלא כל תגובה של בכי ממושך, רוגז וחוסר נוחות מעידה על רגישות ללקטוז. לעתים התינוק פשוט סובל מקוליק מציק, לפעמים המעבר מהנקה לפורמולה מקשה על מערכת העיכול.

לכן חשוב מאוד להתאזר בסבלנות עד שהתינוק יתרגל לשינוי בתזונה, ולא למהר ולהחליף את הפורמולה החלבית בפורמולה צמחית ללא תקופת ניסיון. אבל אם חוסר השקט והבכי מלווים בפריחה על העור, שלשול חריף והפרעות בשינה למשך זמן ממושך, ייתכן כי התינוק סובל מרגישות לחלבון החלב.

במיוחד עבור הצרכים התזונתיים של תינוקות אלו פיתחה אבוט את סימילאק איזומיל – הדור הבא של פורמולה לתינוקות המיוצר על בסיס חלבון סויה, הנותן מענה לתינוקות רגישים לחלב, מסייע להקלה בחוסר הנוחות ומספק לתינוק תזונה מעולה שיוכל לעכל בקלות.

סימילאק איזומיל הוא הפורמולה הצמחית עם ההרכב המתקדם ביותר בישראל בכשרות מהודרת של בד"ץ העדה החרדית, וכן הפורמולה ללא לקטוז הנחקרת ביותר בישראל, עם למעלה מ-70 מחקרים קליניים. סימילאק איזומיל כולל תוספת רכיבים תזונתיים מתקדמים הקיימים גם בסימילאק למהדרין הנותנים מענה ב-3 תחומים: חיזוק מערכת החיסון, גדילה מוכחת מדעית ותמיכה בהתפתחות השכלית.

מבצע ענק בסימילאק | חופשה חלומית בכנרת | לפרטים לחצו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר