למצוא עבודה ולהתפתח: מיזם חדשני של שירות התעסוקה

התחרות על כל מקום עבודה דורשת מאתנו לחדד את הכשרונות שלנו ביחס לאחרים. גם אם אתם עובדים, כדי לפרוץ את הדרך קדימה נדרשת מיומנות ושיפור היכולות הקיימות. פרוייקט חינמי של שירות התעסוקה מציע לכם הזדמנות כאן ועכשיו (כלכלה, שיווקי)

למצוא עבודה ולהתפתח. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הדרך למצוא את עבודת החלומות קשה, זה נכון. בכל מודעות דרושים אנחנו מגלים עוד ועוד מיומנויות ותנאי קבלה, שלפעמים יכולים כמעט לייאש אותנו. אנחנו מוכשרים, חרוצים, מוכנים לעבוד קשה, קולטים מהר, אחראים, אבל לפעמים זה לא מספיק אם ברגע האמת אנחנו לא יודעים להפעיל תוכנות בסיסיות כמו אקסל.

כן, העולם מתקדם מהר ופתאום חיפוש העבודה רחוק ממה שהיה בעבר. עם יד על הלב, כמה מאתנו מכירים את אתר לינקדאין או בכלל משתמשים בו? רשת חברתית שכל מהותה לחבר בין מעסיקים לעובדים, רשת נוחה שממנפת את הכשרונות האישיים שלך, וכל זה ואנחנו בכלל לא שם.

אבל לא רק, גם שאנחנו כבר מתגלגלים בעולם העבודה, ישנם חסמים שכל ישראלי ממוצע נתקל בו לפחות פעם אחת: אנגלית, אבל לא בסיסית, אלא אנגלית עסקית שדורשת מאתנו להתקדם ולפתח את המקצוע שלנו. ואם כבר יש לכם עסק פרטי, ויש לכם דף פייסבוק פעיל, אבל משהו שם חורק - זה כי ברור שהיום להפעיל דף עסקי בפייסבוק ולהתחרות עם הגדולים באמת צריך ידע מקדים ומדוייק כדי לפעול נכן בעולם העסקים.

בשנים האחרונות חל גידול משמעותי בעולם העבודה החרדי, מעריכת דין וראיית חשבון, ועד עסקים פרטיים ופרוייקטים עצמאיים. ועדיין, ישנם לפעמים מעצורים שתלויים בידע מוקדם.

יש לך את מה שצריך לעבודה? אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק

אז נרים ידיים? בהחלט לא. בשירות התעסוקה הישראלי יצאו במיזם מרשים במיוחד וחינמי כדי להתגבר על כלל הקשיים הנמצאים בדרכו של מחפש העבודה או העובד שדורך במקום ומחפש דרך לפרוץ ולהתקדם. זו הזדמנות אמתית ללמוד, לפתח מיומנויות ולהתמקצע ולשפר את החולשות שלכם.

הפרוייקט החדשני של שירות התעסוקה בעצם מציע דבר פשוט וחיוני: קורסים חינמיים אונליין בכל מה שקשור בעולם העבודה. הקורסים מספקים לכם את הכלים בדרך למציאת העבודה, ולא רק: גם מי שכבר בעולם התעסוקה רק מרוויח בפיתוח המיומנויות ושיפור היכולות שלו.

המיזם של שירות התעסוקה מציע מגוון קורסים, ובחרנו עבורכם כמה מומלצים:

קורס אקסל: כל מי שאי פעם עבר בעבודה משרדית, או נמצא בה כבר עכשיו, מכיר את השימוש הרב בתוכנת האקסל - מצרך חובה בכמעט כל עבודה. עתה, מוגש עבורכם קורס אקסל 2010. העובדים מהמגזר שלא הכירו את השימוש בתוכנה עד למקום העבודה, נדרשים לעתים לבזבז זמן רב בהכרת האפשרויות המגוונות הנדרשות לכל מקום עבודה: טבלאות ונתונים, ניתוח מידע, בניית גרפים ועוד. פשוט ללמוד אחת ולתמיד וזהו.

וורד אתם מכירים. אבל מה עם אקסל? אילוסטרציה. צילום: צילום: Yossi Zamir /Flash90

קורס אנגלית עסקית: חסם ידוע אצל הרבה עובדים מישראל בכלל, ובגמזר פרט, הוא הידע באנגלית עסקית. לא רק כאלו עם אנגלית בסיסית, גם כאלו שלמדו אנגלית נתקלים במחסום בכל מה שקשור לתסריט שיחה עם לקוח עסקי, וכל שכן בראיון עבודה בה נדרש המועמד להתנסות בכזו אנגלית. הקורס החינמי של שירות התעסוקה מציע תסריטי שיחה ותכנים שיסייעו לכם לנהל שיחה שוטפת באנגלית. על הדרך אתם גם משפשפים את האנגלית שלכם, וזה אף פעם לא דבר רע.

קורס פייסבוק לעסקים: ישנם מגוון קורסים מקוונים בשירות התעסוקה, אבל זה קורס חשוב במיוחד. המרחק מלחסוך כסף, להגשים חלום ולהקים עסק ועד הפרסום הנכון שלו כדי שהלקוחות יגיעו אליכם ויתרשמו - הוא לפעמים רחוק מאוד. אנחנו מכירים המון בעלי עסק, במיוחד נשים מהמגזר, שהפייסבוק הוא הפלטפורמה היחידה בה הם נגישים ללקוחות. זו חשיפה נכונה, אבל צריך לדעת איך להתנהל איתה. איך מרחיבים את מעגל הלקוחות? איך מפרסמים תוכן שיווקי בפייסבוק? ואיך משתמשים נכון ברשת החברתית כדי למנף את העסק? מומלץ לכל מי שמתחיל לפתח דף עסקי, וגם כאלו שמעוניינים להעשיר את הידע הקיים שלהם ולמנף את העסק קדימה.

חשוב להדגיש שהקורסים של שירות התעסוקה הם אונליין, בכל שעה שתרצו, ומוגשים בחינם. זה דורש ממכם רק דבר אחד: למצוא שעה פנויה ולהתחיל להעשיר את הידע שלכם, לפתח מיומנויות ולנצל הזדמנות חינמית לקבלת כלים במגוון תחומים בעולם התעסוקה.·

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר