פיאות העונה: הקיץ כולנו בוחרות נוח ויפה

הקיץ: מי אם לא כל הנשים החשובות בעולם מחליפות את טרנד השיער לקצר. אולי כי הוא הכי כייפי, מרענן, קייצי, וצעיר שיכול להיות. ובכללי הוא הכי "יפה כשנוח לך" (סטייל, שיווקי)

מכירת פאות קצרות לקיץ. (צילום: יחצ)

הקיץ לא דופק בדלת אלא מתפרץ בחוזקה עם חום ולחות שרק בים או בבריכה אפשר לספוג - ולבינתיים אם אנחנו צריכות לצאת לעבודה, ללימודים או לכל עיסוק שדורש נוחות ויופי שלא נתפשר עליו לעולם נצטרך להתאים ללוק שלנו פאה קייצית וצעירה שלא תחסוך ממנו לחייך מול המראה.

מסתבר שלא רק אנחנו אלא חופפת אלינו (הצנועות) אופנת קיץ עולמית שתומכת במראה שיער קצר, צעיר, כייפי ושובב.

הנשים הכי חשובות וייצוגיות מסביב ליקום חוגגות בתסרוקות קצרות ככה שסוף - סוף נוכל לומר "את יפה כשנוח לך" במצפון נקי שזה באמת ככה.

ולכבוד עונת הפירות יוצאת עונת הפיאות הקצרות לבמת הסטייל: אין זמן מתאים יותר מהקיץ להתחדש בו בפיאה קצרה ושיקית, שתבליט את היופי שלך ותעניק לך מראה צעיר "גזעי" ומיוחד.

הלוק הקצר שהשתלט על עולם האופנה מגיע אלייך עם ליין מושקע במיוחד של פיאות קצרות בגוונים שונים. חיה מעצבת פאות בסטייל בירושלים, מזמינה אותך להתרשם ממבחר הפיאות הקצרות ולחוש את מגע השיער האיכותי והמוקפד.

סיור קצר:

מי אם לא טיילור סוויפט שהיא השראה למתלבשת החשובה והמפורסמת ברחבי העולם החליטה להוריד כמה קומות מהבלונד ולהוכיח: קצר זה הארוך החדש.

טיילור סוויפט. צילום: שאטרסטוק

אמה סטון האהובה עלינו גם הצטרפה למועדון הקצר ומרגיש לנו שהיא נורא שלמה אתו, קבלו:

אמה סטון. צילום: שאטרסטוק

אדל הקלאסית שכבר מזמן קיבלה אצלנו נקודות חיוביות על הצינעות מהממת שלה, גם לא חוסכת בקצר. מתאים לך כל-כך:

אדל. צילום: שאטרסטוק

שמענו כבר על פירות העונה מה עם פיאות העונה?

הקיץ בא לי קצר: קחי חלק במועדון הקצר שמזמין אותך ליהנות מ"יפה" ו"נוח לך" בחבילה אחת.
מחירי סייל משוגעים ממתינים לכן בתאריכים הבלעדיים 12.6.18- 11 בירושלים, רחוב עובדיה מברטנורא 9, רחביה, ירושלים. בדיוק בשעות: 16.00-22.00. תבואו יהיה כיף. מבטיחות שגם אחרי.
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית